Kysely teille, jotka olette horoskooppimerkiltä kaksosia tai tunnettu jonkun kaksosen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Akaatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Akaatti

Aktiivinen jäsen
18.03.2011
13 427
6
38
Luullaanko teitä ikäisiksenne vai vanhemmaksi tai nuoremmaksi?

Minua luullaan aina ikäistäni nuoremmaksi, useimmiten arvailut pyörivät luokassa 16-18 vuotta ja olen siis 25. Monesti on luultu 15-vuotiaaksikin.

Miten teillä tai tutuillanne, jotka ovat horoskooppimerkeiltä kaksosia?

Syy miksi kysyn on se, että kaksosen luonnehoroskooppiin kuuluu nuorekkuus, joten kiinnostaa toteutuuko tämä myös muilla kaksosilla.

Multa kysytään edelleen henkkareita kaupassa, vaikka 24 vee on ikää. Että ainaki minunki kohdalla toteutuu tuo nuorekkuus :D Sillon pari vuotta sitten kun lotto oli vielä k-15, kysyttiin pariinkin otteeseen henkkarit kun kävin ärrällä ostaan pari riviä :D Ja baarissakin kysytään aina henkkarit, nuoremmilla kavereilla ei ole kuin kävellä sisään.

Viimeksi muokattu:
Tätini vaikuttaa itesään 10 v vanhemmalta ulkonäöltään.

Hei kamoon, ei sillä ole mitään tekemistä horoskooppimerkin kanssa.

Niinpä!
On minuakin luultu nuoremmaksi kuin mitä olen ollut, mutta siitä on kyllä jo vuosia aikaa. Nyt kun olen 3-kymppinen, alkaa ikäkin näkyä jo kasvoissa. :(

Pöh ja pah. Mä olen aina ollut sekä ulkonäön että pään sisällön puolesta vanhempi kuin kalenterin mukaan. Jo tarhassa oli annettu noottia, että vietän varmaan aikuisten kanssa liikaa aikaa, kun olen niin pikkuvanha...

Mun entinen opiskelukaveri oli kaksonen, miespuolinen, ja näytti kyllä melko lailla ikäiseltään, ei ainakaan nuoremmalta, mutta oli kyllä kova ottamaan aurinkoa. Nykyisessä työpaikassa on naispuolinen kaksonen ja hän näyttää kyllä ikäistään melko lailla vanhemmalta, mutta johtuu osittain kyllä vähän tätimäisestä pukeutumis ja hiustyylistä.

Juu,kaksonen olen ja kesällä täytän 26,ja kyllä vaan kanniskelen henkkareita mukana jos tulee kaupasta tms ostettua jotakin K-18 tavaraa :D
Välillä suoraan sanottuna ottaa ihan kupoliin,mutta mielummin vaikutan kuitenkin nuoremmalta kuin vanhemmalta.......:D

Mä oonkin sitten varmaan poikkeus, kun mua luullaan vanhemmaksi kuin olen (toisaalta siitä ei ole mitään haittaa, kun ikää on vasta 20v). Eipä tainneet kertaakaan Alkossa kysyä henkkareita, kun ostin leijonapulloja alaikäisenä!

Vaikea sitä on itse sanoa, näyttääkö nuoremmalta vai ei. Näyttää kyllä siltä, että yleensä luullaan nuoremmaksi. Johtuu varmaan siitä, että pidän kyllä aika tarkkaa huolta ulkonäöstäni, enkä ole tätityyppinen. Olen sellainen peruskaksonen, ikuinen pelle, varmaan raivostuttavuuteen asti :D

Juu, ikää on 45 :) Pitkä tukka saa liehua vapaana niin kauan kun ei harmaata pukkaa :)

Yhteistyössä