Kyselyä sisustustuotteiden hankinnasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Taikuristo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Taikuristo

Uusi jäsen
02.11.2010
1
0
1
Olen tekemässä opinnäytetyötä ja nyt keräilen teorian tueksi konkreettisia, asiallisia mielipiteitä ja kommentteja kuluttaja-asiakkailta seuraavan pienimuotoisen kyselyn muodossa:

Olen iloinen, jos voisit vastata mahdollisimman pian. Saa totta kai kysyä lisää asiasta, jos pienintäkään kysyttävää ilmenee.

1) Ostaisitko verkkokaupasta sisustustuotteita (kuten tauluja, tyynyjä, kankaita, tapetteja, tarroja, pöytä-, ovi-, kaappi-, jne. levyjä) tehtynä a) omasta kuvasta (kuvan tulee olla sähköisessä muodossa ja liittää ohjelmaan) ja/vai/tai b) valmiista, ennakkoon päätetystä printistä?
1.2) Kuinka usein vuodessa?
1.3) Paljonko olisit valmis maksamaan edellä mainituista tuotteista kappaleelta?
1.4) Mistä muualta ostaisit edellämainittuja tuotteita? Miksi?

2) Mainitse kolme (3) tärkeintä asiaa asioidessasi verkkokaupassa, erityisesti sisustustuotteiden hankinnan kohdalla?

Kiitos vastauksistasi!

En haluaisi tilata omista kuvista teetettyjä tuotteita, minusta ne käy oikeasti tosi harvaan paikkaan ja usein ovat mauttomia. Jos olisin taitava valokuvaaja, asia voisi olla toisin.

Tärkein asia on tietysti hinta-kauneussuhde. Minulle on se ja sama, onko tuote joku merkkituote vai jotain muuta, kunhan se näyttää kivalle mun kotona ja sopii rahapussille. Tuotteista pitää olla saatavissa suurennettava kuva ja verkkosivusto muutenkin selkeä.

Jos itse pitäisin sisustusverkkokauppaa, luokittelisin tuotteet tietysti ryhmittäin mutta vaihtoehtoisesti myös värimaailman mukaan.

Yhteistyössä