KYSistä kotiutus suunnitellun sektion jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Eli milloin ENSIKERTALAISENA olette päässeet KYSistä kotiin elektiivisen sektion jälkeen kun kaikki on ollut ok? Mulle "lupailtiin" että 5 vrk pitää olla vähintään kun on eka kertaa. En tietenkään olisi lähdössäkään ennenkuin pystyy kotona suoriutumaan asioista, mutta mitä jos onkin "elämänsä kunnossa" ja vauvakin terve...

Hei.
Minulle tehtiin suunniteltu sektio ahtaan lantion takia 10.8.04 ja kotiuduttiin 12.8.04. Eli 2-vuorokautta vaavin kanssa silloin vieteltiin ja ensisynnyttäjä tuolloin. Nyt toinen tulossa ns. loppumetreillä :p Joko olet saanut ajan sektioon?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.10.2005 klo 09:52 viinia kirjoitti:
Hei.
Minulle tehtiin suunniteltu sektio ahtaan lantion takia 10.8.04 ja kotiuduttiin 12.8.04. Eli 2-vuorokautta vaavin kanssa silloin vieteltiin ja ensisynnyttäjä tuolloin. Nyt toinen tulossa ns. loppumetreillä :p Joko olet saanut ajan sektioon?

Oletpa pian päässyt pois! :) En ole aikaa vielä saanut, vasta viikolla 36 (nyt 29)

moi!
en ollut ensi synnyttäjä, mutta jouduin kuopuksen synnyttämään suunnitellulla sektiolla perätilan vuoksi.
menin sairaalaan to iltana, perjantaina leikkasivat ja maanantaina aamulla pääsin kotiin. mitä sitä siellä olemaan jos vointi on hyvä! kun niitä kipulääkkeitä voi kotonakin ottaa.

mutta..kun asiaa sitten jälkeenpäin mietin niin olisihan tuolla tietysti voinut olla, ainakin sen aikaa että maito alkaa kunnolla tulemaan ja on varma olo imetyksen suhteen. mutta oli niin kiiru kun mies ja kaksi vuotias odotti kotona. joten jos voit olla siellä sairaalassa niin huilaile, kyllä siellä kotona kerkiää olemaan ja kotihommia puuhastelamaan! no..mietiskelet omien voimien mukaan! oikein ihanaa synnytystä ja vielä ihanampaa vauvantuoksuista elämää sinulle!

Yhteistyössä