Kysy "ammattivalittajalta "mitä haluat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En mä sitä nyt niin harmitellut ihmettelin vain kun se ei ole verosuunnittelua tajunnut käyttää kun aikanaan sitten mieheni ja hänen sisarensa kiva maksaa isoja perintöveroja.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En mä sitä nyt niin harmitellut ihmettelin vain kun se ei ole verosuunnittelua tajunnut käyttää kun aikanaan sitten mieheni ja hänen sisarensa kiva maksaa isoja perintöveroja.

olithan jo sitä mieltä että vois maksaa teidän asuntolainankin pois :D

Niin olin koska sillä sitä ylimääräistä tuntuu olevan vai olisko susta kiva kun tuo meille krääsää niin että talo täynnä eikä mihinkään enää tavaraa mahdu, enemmin ottasin ne tavarat rahana ja maksasin asuntolainan pois.

Älä huoli, voihan se ehtiä tuhlata kaikki ennen kuolemaansa. Tai jos hän vaikka elääkin pitempään? Tai te fiksumpina siirrätte perinnön suoraan lapsellenne

Niin olin koska sillä sitä ylimääräistä tuntuu olevan vai olisko susta kiva kun tuo meille krääsää niin että talo täynnä eikä mihinkään enää tavaraa mahdu, enemmin ottasin ne tavarat rahana ja maksasin asuntolainan pois.

Myy ne huuto.netissä ja maksa lainasi niillä tuloilla

Oletko kade kun anopilla on ylimäärästä?Ainahan voi kohteliaasti yrittää sanoa ettei tarvi ostaa meille mitään tai sitten jos se ei onnistu, niin vähin äänin raivata krääsän pois ja viedä vaikka kirpparille.Ethän sä paljoa toivokkaan ..... että krääsän tilalle anoppi maksais asuntolainan pois...voi elämä sun kanssas :D

En ole kade anopin rahoista, no eipä niitä niin helppo ole myydä kun haluaa säilyttää niitä meillä kun muualle ei enää mahdu kun hänen talonsa jo täynnä tavaraa. Autotalli täynnä papan mopoja, ruohonleikkureita,korjausvälineitä ja moottoripyöriä eli sinne ei auto mahdu. Yläkerran huoneesta en saa tehtyä pojan huonetta kun mummo haluaa säilytää siellä lipastojaan tuoleja ja 3 sänkyä.

Yhteistyössä