A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Saahan sitä tehdä niin useaa aloitusta kun haluaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Enhän mä ole pitkään aikaan mistään valittanut mähän olen sanonut että menee ihan ok.
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Enhän mä ole pitkään aikaan mistään valittanut mähän olen sanonut että menee ihan ok.
Voisihan siitäkin valittaa, että ei ole mistä valittaa :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:En mä sitä nyt niin harmitellut ihmettelin vain kun se ei ole verosuunnittelua tajunnut käyttää kun aikanaan sitten mieheni ja hänen sisarensa kiva maksaa isoja perintöveroja.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:En mä sitä nyt niin harmitellut ihmettelin vain kun se ei ole verosuunnittelua tajunnut käyttää kun aikanaan sitten mieheni ja hänen sisarensa kiva maksaa isoja perintöveroja.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Niin olin koska sillä sitä ylimääräistä tuntuu olevan vai olisko susta kiva kun tuo meille krääsää niin että talo täynnä eikä mihinkään enää tavaraa mahdu, enemmin ottasin ne tavarat rahana ja maksasin asuntolainan pois.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Niin olin koska sillä sitä ylimääräistä tuntuu olevan vai olisko susta kiva kun tuo meille krääsää niin että talo täynnä eikä mihinkään enää tavaraa mahdu, enemmin ottasin ne tavarat rahana ja maksasin asuntolainan pois.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:En, en tiedä missä se on.