Kysy mitä tahansa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihme mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hyvä kysymys joka vaatii vastakysymyksen, voitko jotenkin rajata tämän mukavuusalueen? Parisuhde, työelämä, jne?

No sanotaan nyt sitten vaikka se parisuhde, jos sellaista saa kysyä. Joskin
vastauksessa on tarkoitus sitten vastata vaan omasta näkökulmastansa tai sopivan neutraalisti, huomioon ottaen sen, että vastaus saattaa kertoa jotakin omasta kumppanistaankin.

Työelämä olisi tokí kiinnostava myös, oletan että sellaisessa olet, etkä loisi kotihoidontuella:saint:

tottakai mä vonkaan pildee mut en mä sen takia tänne tullu

Kelpaisko? Mä odotan sua!
There+is+a+good+anime+show+called+high+school+of+_fe9ba013e1a58f3e4a2e3d5d2e29301b.jpg

No sanotaan nyt sitten vaikka se parisuhde, jos sellaista saa kysyä. Joskin
vastauksessa on tarkoitus sitten vastata vaan omasta näkökulmastansa tai sopivan neutraalisti, huomioon ottaen sen, että vastaus saattaa kertoa jotakin omasta kumppanistaankin.

Työelämä olisi tokí kiinnostava myös, oletan että sellaisessa olet, etkä loisi kotihoidontuella:saint:
Parisuhteessa sen mukavuusalueen löytyminen edellyttää oikeaa rakkautta tai ainakin toistensa ymmärtämistä ja hyväksymistä.. Tai toki jotkut löytää sen mukavuusalueensa jostain taloudellisesta yhteistyöstäkin varmaan mutta mun mielestä se ei oo se juttu.

Työelämässä se edellyttää edes jonkinlaista intohimoa siihen mitä työkseen tekee. Mä en sellaista täysin tee tällä hetkellä mutta joskus kyllä eli en suoralta kädeltä vaihtais sitä mitä teen.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Ultramariini
Toinen kysymys vielä, jos sallitaan. Tarvitsetko tarkkarajaisia määritteitä itsestäsi itsellesi voidaksesi hahmottaa itsesi?
Eli onko sinun oltava esim. ateisti / uskova. Hetero / homo.. jne. ja poikkeamille ei ole sijaa.

Yhteistyössä