Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
kysy tai kyseenalaista, hauku tai pilkkaa
tulin just äsken kotiin ja lähden kohta ulos, vajaan tunnin ajan on aikaa
Baariin. Tuun takaisin aikaisintaan sitten kun kirkkaat valot syttyy ja musiikki vaikenee.Mihis meet? Millon tuut takas? Hauskaa reissua!![]()
Baariin. Tuun takaisin aikaisintaan sitten kun kirkkaat valot syttyy ja musiikki vaikenee.
En tietenkään edes menis paikalle mutta kun pakotetaan.
Hyvä kysymys joka vaatii vastakysymyksen, voitko jotenkin rajata tämän mukavuusalueen? Parisuhde, työelämä, jne?Missä on sinun mukavuusalueesi?
Onko sillä tarkat rajat ja mahtuvatko ne yleisiin raameihin?
tottakai mä vonkaan pildee mut en mä sen takia tänne tulluTuliksää palstalle vonkaa pildee? Vai ootko homppeli kun akkapalstalla viihdyt?
Hyvä kysymys joka vaatii vastakysymyksen, voitko jotenkin rajata tämän mukavuusalueen? Parisuhde, työelämä, jne?
tottakai mä vonkaan pildee mut en mä sen takia tänne tullu
näihin kysymyksiin vastaan korkeintaan privana
Parisuhteessa sen mukavuusalueen löytyminen edellyttää oikeaa rakkautta tai ainakin toistensa ymmärtämistä ja hyväksymistä.. Tai toki jotkut löytää sen mukavuusalueensa jostain taloudellisesta yhteistyöstäkin varmaan mutta mun mielestä se ei oo se juttu.No sanotaan nyt sitten vaikka se parisuhde, jos sellaista saa kysyä. Joskin
vastauksessa on tarkoitus sitten vastata vaan omasta näkökulmastansa tai sopivan neutraalisti, huomioon ottaen sen, että vastaus saattaa kertoa jotakin omasta kumppanistaankin.
Työelämä olisi tokí kiinnostava myös, oletan että sellaisessa olet, etkä loisi kotihoidontuella:saint:
En todellakaan tarvitse. Osaan vetää rajoja mutta osaan myös kävellä niiden yli.Toinen kysymys vielä, jos sallitaan. Tarvitsetko tarkkarajaisia määritteitä itsestäsi itsellesi voidaksesi hahmottaa itsesi?
Eli onko sinun oltava esim. ateisti / uskova. Hetero / homo.. jne. ja poikkeamille ei ole sijaa.
Hypoteettisesti ajatellen, me ollaan kaikki ihan riittävän lähellä.
En todellakaan tarvitse. Osaan vetää rajoja mutta osaan myös kävellä niiden yli.