susta onkin aika pitkät merkinnät mun vihossani. Vaikket mokoma sitten ottanutkaan
sitä kirjastopoikaa.
Noku ei se ikinä manifestoitunu :'( Vielä nykyäänkin vietän väijyn kirjastossa pitkiä aikoja ikään kuin vanhasta tottumuksesta. Ei vaan passaa kertoa miespuoliselle, että miksi mää siellä niin hyvin viihdyn :xmas: