Kysy rekkautuneelta mitä tahansa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyselyketju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
susta onkin aika pitkät merkinnät mun vihossani. Vaikket mokoma sitten ottanutkaan
sitä kirjastopoikaa.

Noku ei se ikinä manifestoitunu :'( Vielä nykyäänkin vietän väijyn kirjastossa pitkiä aikoja ikään kuin vanhasta tottumuksesta. Ei vaan passaa kertoa miespuoliselle, että miksi mää siellä niin hyvin viihdyn :xmas:
 
  • Tykkää
Reactions: Ultramariini
Mä rakastin ennen eniten muumipeikon pylly-mukia, sitten sain (ex)anopilta kaks semmoista joululahjaksi, nykyään välttelen niitä huomaamattani.
Kahvin lämpötila on sellainen tarpeeksi lämmin, mutta sen verran jäähtynyt että voi hörppiä ilman että suu palaa. Eli jäähtyköön hetken, ehtii tekemään voileivän odotellessa.

Ja asiamies, maitoa ei voi laittaa ensin.

maidon voi laittaa ensin, jos seisoo ensin jääkaapin vierellä ja kaataa sen maidon mukiin ja laittaa maidon takaisin jääkaappiin. Ja sitten vasta kävelee kahvinkeittimelle ja kaataa maidon sekaan kahvin.


Mutta yleensä teen toisinpäin ja jätän maitopurkin kahvinkeittimen viereen. Santsikuppia varten.
 
maidon voi laittaa ensin, jos seisoo ensin jääkaapin vierellä ja kaataa sen maidon mukiin ja laittaa maidon takaisin jääkaappiin. Ja sitten vasta kävelee kahvinkeittimelle ja kaataa maidon sekaan kahvin.


Mutta yleensä teen toisinpäin ja jätän maitopurkin kahvinkeittimen viereen. Santsikuppia varten.

No jos sitä maitoa laittaa, niin se kuuluu laittaa ensin. Lusikalla sekoittamisesta tulee vaan lusikan verran turhaa tiskiä. Ja mä inhoan turhaa työtä.

Milloin tietämätön laittaa osaamattoman tekemään tarpeetonta, niin siinä on koko turha työ vaarassa mennä ihan hukkaan.
 
Mun keittiö on suunniltetu niin, että kahvinkeittimen vieressä seisoessaan saa samalla muumimukin kaapista. Siitä kolme askelta vasemmalle ja olet jääkaapilla. Käännös 180 astetta ja kaks askelta niin oot ruokapöydän ääressä. Harvinaisen kätevää, varsinkin aamuisin.
 
Mun täytyy varmaan piirtää pohjapiirrustus keittiöstäni kun en kuitenkaan osaa selittää. Jääkaappi on nurkassa, sen vieressä on säälittävä pöytätaso, jonka jälkeen tulee hella. Hellan vieressä on taas säälittävä pala tasoa, sitten alkaa tiskipöytä. Tiskipöydän jälkeen tulee se taso jossa on kahvin- ja vedenkeitin. Jääkaapin viereisissä kaapeissa on kuiva-aineet ruuanlaittoon, enkä voi siirtää kahvia sinne. ENkä kahvinkeitintä siihen tasolle, koska sitten vituttaa ruokaa tehdessä kun on ahdasta :(
 
Tajusin juuri, että minun pitää järjestellä keittiö uudelleen. Tällä hetkellä kahvinkeitin on jääkaapista katsoen kauimmaisessa nurkassa, joten kahviin maitoa hakiessa täytyy könytä monta ylimääräistä askelta pöydän ympäri ja keittiön poikki. Mikä onkin todennäköisin syy sille, miksi maito jää aina happanemaan kahvinkeittimen viereen. Heureka.
 
Maidosta jääpaloja jääpalamuotilla..tai mitä ne värkit jääkaappien ovessa on joista saa jääpaloja. Niin että sinne kaataisi maitoa niin saisi happamattomia maitojääpaloja. Pystyykö maitoa edes pakastamaan. Hmm, tämä vaatii vielä hieman hiomista.
 

Yhteistyössä