Kysyin avomieheltä rahaa lainaksi yhteen juttuun, mutta mies ei sitten voinut sanoa lainaako vai ei!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Veetuttaa miehen tyyli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Suomessa pelataan päivämäärillä, ei viikon päivillä, kuten hyvin tiedät.

:laugh: :laugh:

Mies saa kahden viikon välein tilin ja se tulee perjantaisin jos perjantai on tavallinen arkipäivä ja päivämäärä tietenkin vaihtelee aina.

Mikä ihmeellinen maksupäivä on 2.1? Siis miten tietämättömiä ihmiset oikein on? Jos saa itse tiettynä päivänä tilin, niin kukaan muu ei voi saada minään muuna päivänä tiliä? :D Mä olen ollut sijaisena ja tuollainen maksupäivä mulle ilmoitettiin töistä.

Kummalliselta tuntuu. Meillä on rahat ja muukin omaisuus ollut yhteistä, joten tuo toiselta lainaaminen on ihan outo ja tuntematon käsite. Ihan kuin lainaisi toisesta taskusta toiseen.
Mutta jos tili on nollilla, niin silloin ei pitäisi ostella mitään ylimääräistä. Tämä pätee oli sitten yhteiset tai erilliset rahat. Jokainen pääsisi helpommalla, jos jättäisi ylimääräiset hankinnat tekemättä silloin, kun rahat ovat loppu. Tilillä pitäisi olla aina rahaa ylättävien pakolisten menojen varalta.

Materiaa halajaa lueppa ja ymmärrä vai onko liikaa vaadittu haluan materiaa jota kerään aviomies ei auta!

Eli kansaamme vaivaava klassinen idiotismi tapaus jossa materia on syy aiheuttaa konfliktia elämänkumppanin kanssa, minusta aivan lapsellisen typerää urpoilua.

Mitä se teidän miehillenne kuuluu materia uskovaiset että hän ei teille sitä materiaa suolla?

Kiukuttelija prinsessoilla on tärkeä rooli tässä lois loistavassa materisalismissa. Ilman kiukuttelija prinsessoja ei olisi niin kiire korjata tätä menoa järkevämmäksi kun kiukuttelija prinsessat puollustavat oikeuttaan haluta materiaa VAIKKA siihen ei edes omia rahoja olekkaan...

yäk teidän tarpeetonta olemassa oloa.

Olet kyllä uskomattoman tyhmä.

Aloituksen rahajuttu oli YKSI esimerkki miehen tyylistä olla vastaamatta. Sama juttu on vaikka olisi kyse asiasta joka ei liity mitenkään rahaan. Mua vituttaa tässä nyt se, että mies ei useinkaan vastaa kun kysyy jotakin asiaa. Siis mitä tahansa asiaa.

Älä jankuta tuosta materiasta koska siitä EI ollut kyse. Mutta sä taidatkin nimimerkin (ja aivottomuuden) perusteella olla mies joka on katkera jokaiselle naiselle.

Mutta jos tili on nollilla, niin silloin ei pitäisi ostella mitään ylimääräistä. Tämä pätee oli sitten yhteiset tai erilliset rahat. Jokainen pääsisi helpommalla, jos jättäisi ylimääräiset hankinnat tekemättä silloin, kun rahat ovat loppu. Tilillä pitäisi olla aina rahaa ylättävien pakolisten menojen varalta.

Yhteisellä tilillä on rahaa jos tulee jotakin yllättävää, ihan turhaan huolehdit.

Varmaan todella ärsyttävää. Joudut nyt vaan vaatimaan sen vastauksen. "Voisiko ystävällisesti vastata minulle? Sano kyylä tai ei, sillä ei ole niin väliä, mutta tuntuu todella ikävältä ettet viitsi edes vastat."

Meinaten, että miten olet aikaisemmin reagoinut kun olet mieheltä jotain kysynyt ja hän on vastannut. Siis jos se on aina johtanut johonkin väittelyyn, niin ymmärrät miestä. Jos vastaus "en tiedä" saa aikaan sinussa joitain suuttuneita reaktioita, niin ymmärrän miestä.

Meinaten, että miten olet aikaisemmin reagoinut kun olet mieheltä jotain kysynyt ja hän on vastannut. Siis jos se on aina johtanut johonkin väittelyyn, niin ymmärrät miestä. Jos vastaus "en tiedä" saa aikaan sinussa joitain suuttuneita reaktioita, niin ymmärrän miestä.

Uskomatonta. Mä osaan vastata ihan normaalisti ja hyväksyn kieltävän vastauksen ja en tiedäkin on parempi vastaus kuin olla hiljaa. Silloin mulla alkaa vähitellen palaa käämit jos ei toistuvista kysymyksistä huolimatta saa vastauksia. Miksi tämä yritetään kääntää mun syyksi vaikka mies on ollut tuollainen alusta asti eikä syynä todellakaan ole mun reaktio miehen vastauksiin. Niin palstaa taas tämäkin, että ap on täyspaska ja syypää kaikkeen. Antaa olla.

Oletpas ap kireä, relaa hieman. Huudat sen muumimukin ja maksat perjantaina... thats it. Sä haukut muita täällä vaikka sua kiukuttaa sun miehes käytös. Taidat olla sellanen nettikiusaaja, niih! Huh, mee rauhottumaan..

Mun mies on samanlainen. Ei voi antaa selkeää vastausta. Tänäänkin kysyin, viedäänkö me tyttö yökylään kummilleen vai pyydänkö kummia hakemaan, niin enpä saanut vastausta. Mulla ei siis ole ajokorttia. Olisi vaikka sanonut, ettei ehdi tms. vaan ei. Soitin sitten kummille, joka onneksi itse tarjoutui hakemaan.

Mutta sitä en ymmärrä, mikset vaan huuda sitä tuotetta.

[QUOTE="a p";30552869]Uskomatonta. Mä osaan vastata ihan normaalisti ja hyväksyn kieltävän vastauksen ja en tiedäkin on parempi vastaus kuin olla hiljaa. Silloin mulla alkaa vähitellen palaa käämit jos ei toistuvista kysymyksistä huolimatta saa vastauksia. Miksi tämä yritetään kääntää mun syyksi vaikka mies on ollut tuollainen alusta asti eikä syynä todellakaan ole mun reaktio miehen vastauksiin. Niin palstaa taas tämäkin, että ap on täyspaska ja syypää kaikkeen. Antaa olla.[/QUOTE]

Noinhan se tällä palstalla aina menee, että oli aihe ihan mikä tahansa, kaikki on aina ketjun aloittajan syytä.

Yhteistyössä