Kysyisitkö tarkemmin hoitopaikasta? 4 v poika sanoi,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Sanna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Sanna"

Vieras
ettei Antti ja Pekka leikkineet hänen kanssaan. Ja tämä Antti oli meillä kotona just eilen leikkimässä. Mies oli hakenut pojan hoidota ja sanoin pojan tullleen huoneesta, jossa oli yksin. Kyseessä siis ryhmis, jossa tänään hoidossa vain 7 lasta. Poika oli tänään ensimmäistä päivää hoidossa loman jälkeen, mutta sanoi jo viime keväänä joskus, että kukaan ei leikkinyt mun kanssa. Tuntuu tosi surulliselta. Ja itse tämä Antti oli halunnut tulla meille eilen leikkimään =o(

Kun meidän 4-vuotias aloitti hoidon niin vähän ajan kuluttua alkoi aamuisin itkeä, ettei halua hoitoon. Kun syytä kysyin sanoi, että ei ole kaveria. Sanoin tuosta hoitotädeille, ja asia korjaantui. Pitivät huolen, ettei kenenkään tarvitse olla yksin :D

Kannattaa puhua! Onko lapsenne ujo? Jotkut vetäytyvät itse syrjään eikä muut sitä edes ehkä huomaa, mutta sitten kokevat sen niin ettei kukaan leiki heidän kanssaan.

Ilman muuta puheeksi hoitajien kanssa.

Hassua, että nykyisin kaikki pitää kysellä ensin muilta, ja sitten vasta tullaan juttelemaan niille, jotka voivat asiaan heti vaikuttaa.

Rohkeasti vain (mutta asiallisesti) ongelmat puheeksi!

Voi voi, opeta pilttis hieman sosiaalisemmaki niin voi saada kavereitakin isommassa porukassa. En yhtään ihmettele, et lapsi ei saa kavereita ku äitikin täällä asiasta jupisee ja miettii kannattaako kysellä hoitopaikasta. Voi elämä miten tyhmä mamma.

Alkuperäinen kirjoittaja lässynlässyn;24310501:
Voi voi, opeta pilttis hieman sosiaalisemmaki niin voi saada kavereitakin isommassa porukassa. En yhtään ihmettele, et lapsi ei saa kavereita ku äitikin täällä asiasta jupisee ja miettii kannattaako kysellä hoitopaikasta. Voi elämä miten tyhmä mamma.

Sinä sen sijaan vaikutat iloselta ja positiiviselta ihmiseltä, jolla on ystäviä vaikka muille jakaa :D

[QUOTE="vieras";24310515]Sinä sen sijaan vaikutat iloselta ja positiiviselta ihmiseltä, jolla on ystäviä vaikka muille jakaa :D[/QUOTE]

Kiitos, olet oikeassa. Minulla ja lapsillani on paljon ystäviä ja kavereita :)

Alkuperäinen kirjoittaja lässynlässyn;24310521:
Kiitos, olet oikeassa. Minulla ja lapsillani on paljon ystäviä ja kavereita :)

Voitko olla heidän seurasasan oma itsesi vai joudutko teeskentelemään? Ovat he pelosta kanssasi, puhut paskaa seläntakana jne...

[QUOTE="vieras";24310546]Voitko olla heidän seurasasan oma itsesi vai joudutko teeskentelemään? Ovat he pelosta kanssasi, puhut paskaa seläntakana jne...[/QUOTE]

Hmmm....mistä moiset päätelmät tai kysymykset?
Ei minun ja ystävieni tarvitsee kenenkään pelätä tai kenenkään tarvitse puhua paskaa seläntakana toisistamme.
Tottakai voin olla oma itseni!

Sinulla jotain tämän suuntaisia ongelmia ystäviesi kanssa. Harmi,mutta kyllä se varmaan siitä kun hieman mietit käyttäytymisätäsi.Jos et ole sitten tehnyt jo jotain peruuttamatonta.

Yhteistyössä