Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jäänyt susta mieleen:Saanko mä kysyä miksi sä nypit sun kulmakarvasi sellaisiksi kun ne on...?
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Alkuperäinen kirjoittaja jäänyt susta mieleen:Saanko mä kysyä miksi sä nypit sun kulmakarvasi sellaisiksi kun ne on...?
Öö..tough......tykkään?
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:kerro jotain itsestäs, enemmän kun parilla sanalla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jäänyt susta mieleen:Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Alkuperäinen kirjoittaja jäänyt susta mieleen:Saanko mä kysyä miksi sä nypit sun kulmakarvasi sellaisiksi kun ne on...?
Öö..tough......tykkään?
No saanko mä nyt kysyä, että miksi sä tykkäät niistä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi otat aina älykkyytesi esille, sinun tai muiden? Onko se sinusta tärkein ominaisuus/piirre ihmisessä? Arvostatko vain älykkyystestein mitattavaa älykkyyttä vai esim. sosiaalista lahjakkuutta/tunneälykkyyttä?
Alkuperäinen kirjoittaja Jasmin:Onko päätön susta sexy?
Alkuperäinen kirjoittaja Jasmin:Onko päätön susta sexy?
Alkuperäinen kirjoittaja Tuulikki:Alkuperäinen kirjoittaja Jasmin:Onko päätön susta sexy?
MIKSI KAIKKI TYKKÄÄ PÄÄTTÖMÄSTÄ ONKO SILLÄ ISO PENIS?
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:en ole. varma tieto :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Janna:Alkuperäinen kirjoittaja Tuulikki:Alkuperäinen kirjoittaja Jasmin:Onko päätön susta sexy?
mä en tykkää! se on ilkeä naistenmies!!!!!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Janna:Alkuperäinen kirjoittaja Tuulikki:Alkuperäinen kirjoittaja Jasmin:Onko päätön susta sexy?
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Janna:Alkuperäinen kirjoittaja Tuulikki:Alkuperäinen kirjoittaja Jasmin:Onko päätön susta sexy?
todista väittees :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ei tässä minusta pitäny puhua, palataas asiaan..