Olen venäläisen kanssa naimisissa. Kysykää mitä haluatte! :D

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja matrjoshka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="miikkis";25282480]Mitä kultturieroja on tullut vastaan arjessa?[/QUOTE]

Ei pahempia törmäyksiä ole tullut. Ehkä vain "hyviä" esim naisen arvostus ja perheen tärkeys. Mustasukkaisuutta ollut mutta se varmaan luonne kysymys ennemmin kuin kulttuuri
 
Vielä, että onko ne uudenvuoden lahjat yleensä vastaavia kuin meillä joululahjat?

Ja onko teillä kotona venäläistyyppinen sisustus, paljon punaista ja krumeluurisia huonekaluja ja silleen :xmas:?
 
Vielä, että onko ne uudenvuoden lahjat yleensä vastaavia kuin meillä joululahjat?

Ja onko teillä kotona venäläistyyppinen sisustus, paljon punaista ja krumeluurisia huonekaluja ja silleen :xmas:?


Ihan normi lahjoja. Oikeastaan ainoastaan lapselle. Anopille lähtee chanel 5 ja suklaata. Sitten jotain suomi sälää...

Meillä minä vastaan sisustuksesta. Tosin keräilen neuvosto roinaa :D
 

Yhteistyössä