Kysympä huvikseni ;) Kumpi oikeassa, 4D vai syke? erityisesti tyttö lasten vanhemmat!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hm

Vieras
Elikkä minkälaisia sykkeitä teidän tytöllä ollut? Kun sanotaan että tytöllä olisi isompi syke entä pojalla..
Meille sanottiin 4D ultrassa että ois tyttö tulossa mutta syke ollu aina 130-140, yhden kerran oli 160. meillä on jo poika lapsi ja sitä kun ootin niin syke oli aina 140-150 :)
Eli onkohan se sittenkää tyttö? pitääkö nää syke ennustukset paikkaansa?

Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:
On kai se tarkka mutta eihän sitä kukaan halua 100 % varmasti sanoa ennenkuin lapsi on ulkona....

Kyllä sen voin sanoa satavarmasti. Professori Pertti Kirkinen sanoi meille ainakin viimeksi silloin rv 29, kun teki 4D-ultraa, että tuo on tyttö ja ihan satavarmasti ei siitä mihinkään enää muutu.

Tyttö oli. ;)

ne sykkeet kuunnellaan neuvolassa hyvin hetkellisesti ja ne voi olla mitä vaan riippuen siitä onko lapsi liikkeellä vai ei. Molemmilla pojilla olleet korkeet sykkeet mulla , aina päälle 140, mut liikkuvatkin aina kuuntelun aikana.

Mulla ollut tytöstä sykkeet seuraavat 150,143,147,150,146,145,143,133,140,140 ja 143.
Pojasta sykkeet oli 150,n.150,120,145-150,140,135. Ite olen kyllä sitä mieltä et noi tytön sykkeet on lähempänä tottuutta ja pojan sykkeet pikemminkin sinnepäin. Mutta itse en siis noiden sykkeiden perusteella olis osannut arvata kumpi tulossa ja pojasta moni sillon sykkeiden perusteella arveli tyttöä.

poika 120-140
kaksoset a-vauva:poika 140-160
b-vauva:tyttö 120-140
tyttö 140-160
poika 140-160
eli ei mene mulla ainakaan mitenkään sukupuolen mukaan.Ja kaikista olen ollut tarkkailussa loppua kohden eli sykkeitä otettu paljon ja usein.

Sykkeitä en edes muista, mutta jos pitäisi miettiä kumpaan luottaa, sykkeisiin vain 4d-ultraan niin ehdottomasti siihen ultraan. Itseasiassa kyllä luottaisin tavalliseenkin ultraan enemmän kuin mihinkään sykkeisiin.

Siinä 4d:ssä kuitenkin näkyy se alapään rakenne,että uskoisin sen kuitenkin pitävän enemmän kutinsa mitä jonku sykkeen.Jonka muuten kuuluukin vaihdella,et en ymmärrä miten te nuita teidän matalatsykkeet ja korkeatsykkeet perusteluja teette.

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
On kai se tarkka mutta eihän sitä kukaan halua 100 % varmasti sanoa ennenkuin lapsi on ulkona....

Kyllä sen voin sanoa satavarmasti. Professori Pertti Kirkinen sanoi meille ainakin viimeksi silloin rv 29, kun teki 4D-ultraa, että tuo on tyttö ja ihan satavarmasti ei siitä mihinkään enää muutu.

Tyttö oli. ;)

Mitä jos siellä on joku intersukupuolinen mistä ei voi varmasti sanoa :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:

Tyttö oli. ;)

Mitä jos siellä on joku intersukupuolinen mistä ei voi varmasti sanoa :xmas:

No jos ei voi sanoa satavarmasti, yleensä eivät lähde veikkaamaan mitään. :) Jos taas näkyy, näkyy varmana tietona.