Kysympä täältä kun en muutakaan keksi..Pyykinpesukoneesta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

IhanaValo

Vieras
Mikähän meijän konetta vaivaa kun se jättää aina pyykin semmoiseks jotenkin tunkkaisen hajuiseksi, vaikka millä ohjelmalla pesis. Välillä tuntuu ettei pese oikeen ollenkaan, pitää kaksi kertaa pyöräyttää sama koneellinen.

Onkohan tuo rikki, vai pitääkö noita välillä puhdistaa jotenkin? Ja jos niin miten?

Onks sulla sellainen onkaloinen mihin se pesuaine laitetaan? Käytätkö jauhetta vai nestettä?
Mullei ole koskaan pesukone haissut kun en ikinä pese jauheella.
Se jauheen zeoliitti voi jäädä sinne koneeseen, ja varmaankin haisee.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Onks sulla sellainen onkaloinen mihin se pesuaine laitetaan? Käytätkö jauhetta vai nestettä?
Mullei ole koskaan pesukone haissut kun en ikinä pese jauheella.
Se jauheen zeoliitti voi jäädä sinne koneeseen, ja varmaankin haisee.

Jauhetta on pesuaine ja nestettähuuhteluaine.

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Oletko nukkasihdin putsannut milloin?

Missäkähän siinä on nukkasihti?Tuo on päältätäytettävä,eikä oo kyl osunut silmään..pitänee tutkailla.

Yleensä se on siellä maanrajassa. Jos et ole ikinä putsannut niin haju johtuu varmastikkin siitä.

Mieti miten se nukka kastuu kerta toisensa jälkeen :o se voi ruveta jopa mätänemään.

osaatteko auttaa tähän? kun mun koneesta tulee haju selkeesti niistä kumitiivisteistä, eli niissä on pahanhajuista mustaa mönjää, eikä lähe kokonaan pois vaikka yritän putsailla, niin mitä voi enää tehdä? voiko niitä tiivisteitä ostaa uusia?

Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Yleensä se on siellä maanrajassa. Jos et ole ikinä putsannut niin haju johtuu varmastikkin siitä.

Mieti miten se nukka kastuu kerta toisensa jälkeen :o se voi ruveta jopa mätänemään.

Siinä edessä oli joku paneeli mut ei sen takaa saanu mitään irti--pitää sanoa miehelle että kattoo kuhan se tulee kotiin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
osaatteko auttaa tähän? kun mun koneesta tulee haju selkeesti niistä kumitiivisteistä, eli niissä on pahanhajuista mustaa mönjää, eikä lähe kokonaan pois vaikka yritän putsailla, niin mitä voi enää tehdä? voiko niitä tiivisteitä ostaa uusia?

mä jatkan vielä tästä omastani, että mulla ei ole auttanut tuo nukkasihdin putsaus eikä ne kuumat pesut etikalla :(

mä jatkan vielä tästä omastani, että mulla ei ole auttanut tuo nukkasihdin putsaus eikä ne kuumat pesut etikalla :(

Pitäskö siun käydä kysymässä niitä vaihtotiivisteitä sieltä liikkeestä mistä kone ostettu?

Nii ja kiitos kaikille vastauksista!