H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ollaan oltu yhdessä 9 vuotta. Baarissa tavattiin.
Ja...on se ehkä vähän keskivertoa isompi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Asutte siis suomessa? Millainen koulutus miehelläsi on? mitä tekee, siis opiskeleeko tai käy töissä?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mies on sellainen maitosuklaan värinen, ei ihan tummin mahdollinen, siis.
Alkuperäinen kirjoittaja Onko onko onko?:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ollaan oltu yhdessä 9 vuotta. Baarissa tavattiin.
Ja...on se ehkä vähän keskivertoa isompi![]()
Kiitän tiedosta
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mies on sellainen maitosuklaan värinen, ei ihan tummin mahdollinen, siis.
Onko hän ihan kokonaan länsiafrikkalainen vai puoliksi eurooppalainen? Kun mun länsiafroni on kyllä tummista tumminja ihan normaalikokoinen
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Orion-:Onko ollu isoja vaikeuksia molempien kulttuurien yhteensovittamisessa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä olen joskus kuullut, että mustilla ihmisillä hien tuoksu olisi jotenkin pistävämpi tai muuten erilainen kuin valkoisilla, pitääkö väite paikkansa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko mies muslimi vai joku muu? Onko teillä lapsia?
Alkuperäinen kirjoittaja sisi:Onko miehesi kohdannut paljon rasismia suomessa? Mitä älyttömiä kysymyksiä sulta on siis kyselty?
Täällä yksi etelä-afrikkalaisen vaimo... mun mieheltä on joskus kyselty esim. että osaako lukea ja kirjoittaa? Tavallaan huvittavaa, kun on tuolla ihan hyvä koulutus ja puhuukin kuutta eri kieltä...