Kysymyksiä liittyen kierukan poistoon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja merette
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

merette

Jäsen
09.10.2009
103
0
16
Onko ketään, jolla on käynyt niin, että kierukan lankoja ei löytynyt ollenkaan, ei tarttunut pihteihinkään mistää suunnasta kokeiltuna?!?
Onko kuitenkin siis gynekologi saanut kierukan normaalisti poistettua vai onko jouduttu kaapimaan pois?
Ja onko ketään joka olisi käynyt yksityisellä poistattamassa kierukan? Paljonko jäi itelle maksettavaa?

Minä siis tänään kävin terveyskeksusessa ja oli tarkotus kierukka poistattaa, vaan ei tosiaan lankoja löytynyt ollenkaan ja laittoivat sitten lähetteen sairaalaan, josta nyt jäin odottamaan sitten kutsua toimenpiteeseen...olis vaan halu saada kierukka mahdollisimman pian pois.
Ja sitähän ei siis tiedä kuinka pian tuonne julkiselle puolelle pääsee..-
Mietityttää vaan se, että jos menee yksityiselle ja maksaa ittensä kipeeksi ja nekään ei saa sitä sielä pois, niin onko mitään järkeä sinne mennä maksamaan vai odotteleeko vaan malttavaisena tuota sairaala kutsua, missä kierukka poistetaan sitten vaikka kaavinnalla, jollei muuten saada pois.

Kirjotelkaahan kokemuksistanne, mikäli vähänkään saman kaltaista tilannetta on ollut! =)

Mulla jäi yksityisellä poistosta maksettavaksi noin 100 ?. Eli melko kallista lystiä . Piuhat löytyi pienen etsiskelyn jälkeen, olivat taipuneet kaksinkerroin mutta suht nopsaan en sieltä löytyivät.

Sinuna varmaan odottelisin kutsua sairaalaan, tuskin yksityiselläkään gynellä on sen kummaisempia konsteja saada kierukkaa ulos.

Miten muuten ajoitus? Menkkojen aikaanhan kohdun suun pitäisi olla paremmin auki ja varmaan kierukan langat ehkä helpommin löydettävissä. Siis jos sulla on menkkoja tullut kierukan kanssa. Mulla oli tiputtelua noin kerran kuussa, joten osasin varata ajan suunnilleen oikeaan kohtaan.

Toivottavasti saat sen kuitenkin pian ulos!

Yhteistyössä