M
masentunut2
Vieras
Luin tuon toisen ketjun miehestä joka työttömänä jne. Nyt meidän tilanne. Eli molemmat käy töissä. Mies käy 100km päässä töissä. Minä teen normipäivää. Meillä kaksi alakouluikäistä lasta. Arki sujuu, että mies vie lapset kouluun/hoitoon. Minä haen iltapäivällä ja valmistan ruuan ym. Mies tulee illalla vasta monesti 8 aikaan kun ajomatkat vie. Myös saattaa olla vaikea irrottautua töistään. Töiden jälkeen käy itsekseen kaupassa. Lapset odottavat vain siäänsä kotiin koko ajan kun isä leikkii ja touhuaa lasten kanssa. Minä hoidan rutiineja. Mies tekee kyllä pyydettäessä mm. vie lapsia pesulle jne. Mutta ei kiirehdi. Siivoaa taloa jonkin verran aamuisin ennen töihin lähtemistä. Vk-loput menee niin, että mies herää monesti vasta iltapäivällä vaikka yritän herätellä ja lapset myös. Valvoo kaiket yöt pelaten pelejä. Lapsille antaa valveilla huomiota paljonkin ja viettää aikaa. Minun kanssani ei juurikaan. Joskus pyytää viereensä sohvalle ja silittelee mutta harvoin. Ei juurikaan keskustele kanssani tai haluaa keskustella vaan työstään tai peleistä.
Kaipaisin enempi huomiota mutta en viitsi ruveta sitä kerjäämään häneltä jos on välinpitämätön. Aikaisemmin jos itkin jotain niin ei lohduttanut. Nykyään lohduttaa kyllä itkiessäni.
Jos mennään yhdessä nukkumaan samaan aikaan niin nukkuu tai pelaa kannettavallaan. En tiedä miten tuon saisi heräteltyä?
Riidat olleet meillä pahoja ja silloin loukkaa minua todella pahasti ja haukkuu. Monesti sanonut että minä aloitan haukkumiset ja nalkutuksen ensin. Itse en muista että haukkuisin ensiksi.
Kaipaisin enempi huomiota mutta en viitsi ruveta sitä kerjäämään häneltä jos on välinpitämätön. Aikaisemmin jos itkin jotain niin ei lohduttanut. Nykyään lohduttaa kyllä itkiessäni.
Jos mennään yhdessä nukkumaan samaan aikaan niin nukkuu tai pelaa kannettavallaan. En tiedä miten tuon saisi heräteltyä?
Riidat olleet meillä pahoja ja silloin loukkaa minua todella pahasti ja haukkuu. Monesti sanonut että minä aloitan haukkumiset ja nalkutuksen ensin. Itse en muista että haukkuisin ensiksi.