T
"tiinu"
Vieras
Elikkä olen hommaamassa Phil&teds vaunut lapsilleni. Meinaan ostaa käytetyt ja nyt tarvitsisin kokemuksia. Eli vaihtoehdot ovat explorerit, joissa on hammerhead sisaristuin (jonka saa siis vähän kallistettua) tai vanhemman malliset navigatorit. Kummat on paremmat... onko jollain kokemuksia? Huomasin, että uusissa navigatoreissa sisaristuimen alla (reisien alla) on tanko, joka tukee istuinta (jonka koen hyväksi kun istuin on sitten vauvan yläpuolella). Onko vanhemmissa navigatoreissa sellaistaa tukea? Kun ainakaan siina hammerheadin istuimessa ei ollut vaan siinä lapsi on ikään kuin kankaiden varassa siellä päällä.
Osaisiko joku auttaa.... mä olen ihan kehden vaiheilla. Toki nuo explorerit ovat myös halvemmat. Mutta onko navigatoreissa, jotain oleellista parannusta, miksi ne kannattaisi ottaa. Tuntuu, että siinä varsinaisessa istuimessa explorerissa lapsi istuu "syvemmällä" kuin navigatoreissa.
Osaisiko joku auttaa.... mä olen ihan kehden vaiheilla. Toki nuo explorerit ovat myös halvemmat. Mutta onko navigatoreissa, jotain oleellista parannusta, miksi ne kannattaisi ottaa. Tuntuu, että siinä varsinaisessa istuimessa explorerissa lapsi istuu "syvemmällä" kuin navigatoreissa.