Kysymyksiä teille, jotka piditte nuorena VÄLIVUODEN.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olitteko töissä vai mitä teitte? Pidittekö sen vuoden aikana lomaa? Olitteko väh. 5 kertaa viikossa töissä vai osa-aikaisesti? Oliko välivuodesta hyötyä? Jäikö rahaa säästöön?

Mun yhestä välivuodesta tuli lopulta neljä + pieni mies :D Eli rahaa ei jäänyt todellakaan säästöön (ei ollut kyl aikomuskaan...) ja töissä olin ihan kokopäiväsesti siihen asti kun pystyin. Enempikin. Tein töitä kahden edestä :D

Olin töissä. Ensin vanhainkodissa osa-aikaisena n. kuukauden ja sitten äitini silloin perustamassa lounaskahvilassa. Olin hyödyksi äidilleni koska meidän tarvinnut palkata vierastyövoimaa ja jäi toki rahaakin säästöön.

Rahaa ei kyllä jaanyt jemmaan,vaikka töissä olin päiväkodissa harjoittelijana vuoden verran kirjoitusten jälkeen.Mutta hyötyä siitä oli,pääsin opiskelemaan,sain pisteitä tuosta harjoitteluvuodesta.

Pidin välivuoden lukion ja yliopiston välillä. Olin päiväkodissa töissä henk.koht. avustajana ja opin viittomakielen sekä paljon asioita lasten elämästä ja maailmasta.

Ja rahaa ei jäänyt säästöön.

Pidin yhden välivuoden. Olin töissä leipomossa ja tein pelkkiä yövuoroja. Asuin vielä porukoilla joten kulutus oli lähinnä vaatteet, meikit, biletys.. :) En tehnyt joka viikko 5yötä, vähän vaihdellen. Säätöön jäi noin 4tonnia.. :) Oli kiva ku muutti omilleen kun oli ylimäärästä..

Alkuperäinen kirjoittaja mona:
Pidin yhden välivuoden. Olin töissä leipomossa ja tein pelkkiä yövuoroja. Asuin vielä porukoilla joten kulutus oli lähinnä vaatteet, meikit, biletys.. :) En tehnyt joka viikko 5yötä, vähän vaihdellen. Säätöön jäi noin 4tonnia.. :) Oli kiva ku muutti omilleen kun oli ylimäärästä..

Mä jouduin maksamaan vanhemmille,kun olin töissä ja asuin kotona.

Olin töissä ja asuin poikakaverini kanssa.

Kun kyllästyin istumaan kassana (vajaassa vuodessa), hain ihan piruuttani kaupalliselle alalle kahteen kaupunkiin ja pääsin molempiin... Siihen ne vähät säästöni sitten hupenivatkin, kun vielä erosin poikakaveristani kesken opiskelujeni. Eikä opiskelijaelämä edes sovi minulle!!