Kysymyksiä/vastauksia...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja WTF
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

WTF

Aktiivinen jäsen
25.04.2007
1 955
0
36
Tääl oli joskus ketju, mis vois kysyy kaikkee a:sta ö:hön ja sit itseään viisäämmat vastas... mul olis taas kysymys... se kuka tieää tai luulee tietävänsä vastakusen ni jees...

elikkäs niitä on kyl pari...

1. miksi kissat aina tulee istuu tietsikan näppäimistölle, kun itse lähdet pariks sekunniks pois???

2. miksi toisten tekemä ruoka on parempaa, kuin oma tekemä???

Alkuperäinen kirjoittaja Kellemes:
Tääl oli joskus ketju, mis vois kysyy kaikkee a:sta ö:hön ja sit itseään viisäämmat vastas... mul olis taas kysymys... se kuka tieää tai luulee tietävänsä vastakusen ni jees...

1. miksi kissat aina tulee istuu tietsikan näppäimistölle, kun itse lähdet pariks sekunniks pois???

No kokeillaan. (Ihan huumorilla sitten)

1. Koska siinä on lämmin paikka kun olet kiivaasti naputellut vastauksia/kommentteja 2-plussan saitilla.

2. Siksi kun se ei ole itse tehtyä, ruoan eteen ei ole tarvinnut nähdä vaivaa.
Se on parempaa siksi.

Do dii.. Ja tässäpä minun kysymykset.

1. Miksi lapsilla on juuri silloin asiaa/hätä kun menet vessaan isolle tarpeelle?
2. Miksi nurkkiin kertyy aina paljon ylinmäärästä/tarpeetonta tavaraa?
3. Miksi oravat eivät muista omia kätköjään?
4. Onko arkun kansi lukittu? (Kysyi 7-v lauantaina haudalla käydessämme)

Alkuperäinen kirjoittaja Terhim:
Alkuperäinen kirjoittaja Kellemes:

No kokeillaan. (Ihan huumorilla sitten)

1. Koska siinä on lämmin paikka kun olet kiivaasti naputellut vastauksia/kommentteja 2-plussan saitilla.

2. Siksi kun se ei ole itse tehtyä, ruoan eteen ei ole tarvinnut nähdä vaivaa.
Se on parempaa siksi.

Do dii.. Ja tässäpä minun kysymykset.

1. Miksi lapsilla on juuri silloin asiaa/hätä kun menet vessaan isolle tarpeelle?nopeat syövät hitaat
2. Miksi nurkkiin kertyy aina paljon ylinmäärästä/tarpeetonta tavaraa?
mitään ei raski hiettää pois
3. Miksi oravat eivät muista omia kätköjään?
toi olikin mulle uutta... dementtia??
4. Onko arkun kansi lukittu? (Kysyi 7-v lauantaina haudalla käydessämme) ei lukittu, mutta ruuvattu kiinni

Minäkin osallistun:

Minkä ihmeen vuoksi muksuilla on aina silloin asiaa, kun puhuu puhelimessa? Minkä ihmeen takia sitä asiaa ei voi sanoa sillon ku ei ole puhelimessa?

Tätä olen pohtinut pitkään, enkä vieläkään tiedä vastausta. :D

Yhteistyössä