Kysymyksiä whatsappista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitt

Vieras
Latasin tuon kokeiluna eräs päivä ja ihan säikähin kun melkein kaikki mun maholliset puhelinkontaktit näky siellä. Myös ne joilla ei ole minun uutta numeroa.

Kysynkin että voiko tuolla ns.bokata käyttäjiä joila on minun numero, etteivät nää minun oloani siellä? Ja ne joilla ei ole minun uutta numeroa ni ne eivät nää minua vaan minä nään ne?

Tuo olisi tosi kätevä, mutta en mielelläni olisi siellä kaikkien tavotettavissa ainakaan niin usein kun sitä käyttäsin.

Okei tuo oli hienoo kuulla ettei ne joilla ei oo mun uutta numeroo ei mua siellä nää. Entäs tosiaan se joilla on tää mun uusi numero, ni voiko niitä mitenkään blokata etteivät näkisi minua siellä, tai voisi ottaa yhteyttä?

Sen kyllä uskon kun tuo vaikuttaa tosi kätevälle! :) Tuo talk oli puhelimessa valmiina, siitäkin olisi hienoo kuulla kokemuksia.

Mulla oli ihastuksen puhelinnumero kännykän muistissa. Niin sitten kun latasin whatsappin kännykkään, niin ihastus oli whatsapissa. Oliko silläkin mun numero sitten kännykkänsä muistissa vai?

Okei. Se mua velä mietityttää et ne joilla on mun numero ni voinko niitä mitenkään blokata sieltä ettei ne nää mua, eikä voi siellä mulle kirjottaa? Vai oisko ainut mahollisuus vaan vaihtaa uusi numero? en siis sen takia vaihtaisi, mut onkohan se ainut vaihtoehto?

Yhteistyössä