kysymyksiä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nibbler
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nibbler

Aktiivinen jäsen
21.03.2007
17 292
1
36
mitä yksivuotiaalle lahjaksi? mitään ei keksi :(
oisin halunnu tehä kummit ja ostaa kirjoja joissa seikkailee herran niminen hahmo, muttaku ei oo!
joudunko mä kirjottaa ite?

tai mitä muuta sitä keksis...

ja toisekseen: voiko millään pestä lakanaa niin että siitä tulee kosteutta läpäisemätön? ei muuten, muttaku teen yhestä lakanasta vaippoja, ja oon kokeillu että se ei läpäise vettä... silti mietityttää...

ja kolmannekseen... no en minä kehtaa kysyä, nää riittää.

kehittävä lelu olis hyvä... millasta kehitystä yksvuotiaat tarvii? tyhmä kysymys, mutta ku ei tiiä niin pitää kysyä :D
leluja oon kyllä kattellu muttaku kaikki kivat on ei alle 3-vuotiaille ja periaate syistä mä pidän suosituksista kiinni...

No kyl aika hyvin nois lukee ne iät, taikka käy kysymässä jostain ihan lelukaupasta, mut joku esm mistä saa vaikka painelemalla jtn luukkuja auki..tai sit se keppi mihin pujotetaa erikokosia ja värisiä renkaita ... :) FisherPricella on aika hyviä :)

joo muuten hyvä nyt tuliki mieleeni että meillähän on täällä lelukauppaki! :)

ja voisin käydä vauvakuumekaupassaki. (kurragömma) siellä on kaikkee ihanaa tavaraa mutta tulee harvoin käytyä ku sit ottaa päähän ku ei oo lapsia...

noh, meidän herra sai 1 v lahjaksi seuraavia...
mini imurin (on herran suosikki ) polkupyörä (siinä on turvakaari joten voidaan jo käydä ajelemassa sillä...) pyöräilykypärä... puiset palapelit missä on ne nupit...
brion puinen laatikko mihin pistetään niitä erimuotoisia palikoita... isommat pikkuautot...

Yhteistyössä