K
kuinka tulkita
Vieras
Onko siinä viivan paikka vai tuleeko siihen herkästi roskishaamu?
Onko roskishaamu yleensä oikeasti + vai - ?
Onko roskishaamu yleensä oikeasti + vai - ?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:Kyllä se herkästi näyttää hirveän voimakasta positiivista, vaikkei raskaana todellakaan ole. Itse sain siihen hetkessä tulleen positiivisen, vaikka seuraavan aamun labratesti oli puhdas nega. Viiva oli tummempi kuin itse kontrolliviiva.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Vähän hämää, kun eilinen Acon 10 antoi tuon hailakan roskishaamun ehkä tunti-pari testaamisen jälkeen ja tänään mammaksin herkkä testi puhtaan negan eikä muuksi ole muuttunut... Ei aiempaa kokemusta aconista.
Negaa toivonkin, mutta testaanpa vielä huomenna uudestaan. Huomenna menkat on sitten ihan virallisesti myöhässä.
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:No voi :headwall: . Jos negaa toivoo, ni mitä järkee on testailla ennenku menkat on myöhässä? En vaan tajuu. Kun ei sille kuitenkaan enää mitään voi tehdä.
Jotenkin ymmärrän sen, et jos on kauhee yritys päällä, ni ei millään malta odottaa siihen asti et menkkojen pitäis alkaa, mut en tota. Mut ei mun tarttekaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Ihmettelen:Miks niitä testejä pitää katella vielä testiajan jälkeen.