Kysymys apteekin Acon 10:stä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuinka tulkita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tulee todella herkästi roskishaamu. Ja melko voimakaskin. Ja viivanpaikkoja näkyy jo testiaikana. Hae tuolta vauvakuumepuolelta testin nimellä, niin löytyy monta ketjua aiheesta.

Roskishaamu on +, mutta saattaa muuttua negaksi, jos munasolu vielä irtoaa. Sitä hormonia erittyy, jos munasolu vain raapaiseekin kohdun pintaa, mutta irtoaa heti. Ja nuo herkät reagoi niin pieneen määrään, et siksi tulee "virheplussia". Eli alussa se voi vielä irrota, vaikka olisi hetkeksi kiinnittynytkin.

Mulla ns. roskishaamu oli + ja jäi siksi. :)

Kyllä se herkästi näyttää hirveän voimakasta positiivista, vaikkei raskaana todellakaan ole. Itse sain siihen hetkessä tulleen positiivisen, vaikka seuraavan aamun labratesti oli puhdas nega. Viiva oli tummempi kuin itse kontrolliviiva.

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Kyllä se herkästi näyttää hirveän voimakasta positiivista, vaikkei raskaana todellakaan ole. Itse sain siihen hetkessä tulleen positiivisen, vaikka seuraavan aamun labratesti oli puhdas nega. Viiva oli tummempi kuin itse kontrolliviiva.

Labratestit tosin eivät ole yhtä herkkiä kuin tuo... Saattavat näyttää negaa siksikin, etteivät reagoi yhtä pieneen hormonimäärään. Ja jos munasolu on irronnut, se määrä siitä enää kohoakaan, niin sitä labratestillä koskaa näekään..

Vähän hämää, kun eilinen Acon 10 antoi tuon hailakan roskishaamun ehkä tunti-pari testaamisen jälkeen ja tänään mammaksin herkkä testi puhtaan negan eikä muuksi ole muuttunut... Ei aiempaa kokemusta aconista.
Negaa toivonkin, mutta testaanpa vielä huomenna uudestaan. Huomenna menkat on sitten ihan virallisesti myöhässä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Vähän hämää, kun eilinen Acon 10 antoi tuon hailakan roskishaamun ehkä tunti-pari testaamisen jälkeen ja tänään mammaksin herkkä testi puhtaan negan eikä muuksi ole muuttunut... Ei aiempaa kokemusta aconista.
Negaa toivonkin, mutta testaanpa vielä huomenna uudestaan. Huomenna menkat on sitten ihan virallisesti myöhässä.

No voi :headwall: . Jos negaa toivoo, ni mitä järkee on testailla ennenku menkat on myöhässä? En vaan tajuu. Kun ei sille kuitenkaan enää mitään voi tehdä.
Jotenkin ymmärrän sen, et jos on kauhee yritys päällä, ni ei millään malta odottaa siihen asti et menkkojen pitäis alkaa, mut en tota. Mut ei mun tarttekaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
No voi :headwall: . Jos negaa toivoo, ni mitä järkee on testailla ennenku menkat on myöhässä? En vaan tajuu. Kun ei sille kuitenkaan enää mitään voi tehdä.
Jotenkin ymmärrän sen, et jos on kauhee yritys päällä, ni ei millään malta odottaa siihen asti et menkkojen pitäis alkaa, mut en tota. Mut ei mun tarttekaan.

Kuka on sanonut, että tässä mitään järkeä onkaan ;)
Mutta kyllä tää parin viikon piina on ollut niin stressaavaa, että pakko ollut turvautua testeihin... tänään kp 33/~30. Vain kerran aiemmin ollut tämän pituinen kierto, siksi sanoin, että huomenna tavallaan vasta myöhässä.

Vuotoa ei edelleenkään näy, testaan aamulla mammaksin herkällä... sit jos sekin nega, täytynee yrittää rauhoittua, jospa se vuotokin sitten alkais :whistle:

Miks niitä testejä pitää katella vielä testiajan jälkeen. Ei tuu roskishaamuja ku ei kattele ohjeiden mukaisen ajan jälkeen. Jos testiajassa tulee kaksiviivaa niin on + jos ei niin -. Viivanpaikka ei ole värillinen vaan harmaa kun viiva tavallaan nousee ylöspäin kun siihen kertyy virtsaa. Mulle ei tosin ole kertaakaan tullut sitäkään. En kyllä suurennuslasin kanssa ole katsellutkaan.

itse sain myös acon 10:llä todella vahvan roskishaamun..menee se testiviiva vielä silleen, että toinen reuna aivan selkeä vaaleanpunainen ja toinen hailakampi..ja eikö ne täysin puhtaat viivanpaikat ole yleensä harmaita?

Uskokaa nyt jo, että raskaustesti perustuu siihen, että reagointikenttä osoittaa raskauden, mikäli se TIETYSSÄ AJASSA muuttaa väriään jouduttuaan kontaktiin raskaushormonin kanssa. Jos mihin aikaan tahansa tullut viiva tarkottaisi plussaa, niin minkä hiton takia valmistajat edes laittaisivat niihin mitään "testiaikaa", mikseivät kirjoita että pissattuasi tikkuun odota yhdeksän kuukautta, mikäli tämän ajan kuluttua supistuksesi alkavat tai testiin ilmestyy viiva olet raskaana.

Se reagoiva kenttä voi värjäytyä testiajan jälkeen muustakin syystä kun raskauden takia. Lukekaa www.peeonastick.com, siellä on hyvin selitetty. Tai soittakaa niissä testipaketeissa oleviin numeroihin ja kysykää miksi niissä on testiaika, jos kerran koska vaan tullut viiva osoittaisi testin tuloksen.

Yhteistyössä