kysymys clomeista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Hei! Osaisikohan joku auttaa mua näissä clomi asioissa. Olen saanut vasta tietää että minulla on monirakkulaiset munasarjat, josta oireena lievää karvankasvua, lapsettomuutta ja epäsäännöllinen kierto (28-41). Nyt olen syönyt ensimmäisen clomi kuurin (kp 5-9), josta tuli alussa kuumia aaltoja, munasarja jomotteluja ja nyt nännikipua. Nyt menossa jo kp 17 eikä merkkiäkään ovulaatiosta. Lämmöt ovat olleet koko kierron jopa alhaisemmat kuin yleensä ( 36.4, yleensä normaali lämmöt 36.8) ja valkovuotoakaan ei tule yhtään. Onko tämä nyt merkki siitä ettei 1 tbl/vrk ole riittävä annostus minulle? Onko jollakin tullut silti ovulaatio vaikkei mitään siihen viittaavia oireita ole? Kontrolliultra on vasta ensi kierrossa ja joudun syömään seuraavan kierronkin clomeja 1 tbl/vrk, mutta syön ne kp 3-7. Alkaa jo epätoivo iskeä, kun yritystäkin takana 1,5 vuotta!

Eikö sulle ole sovittuna kontrollia tuohon oletettuun ovisaikaan, kyllä mulle ainakin tehtiin kotrolli jolla katsottiin oliko follikkeleiden koko riitävä.

Muutaman kerran sielä jouduin juoksemaan tuosta syystä, mutta se kannatti, sillä kun ensimmäistä mukeloa yritettiin riitti yksi tab/päivä, kuopusta yrittäessä jouduttiin annostus tuplaamaan.

Kysäiseppä hoitavalta lääkäriltä asiasta.

Joo, ultra on vasta ensi kierrossa eli tämä kierto on ilman ultraa, sitten selviää riittääkö se 1 tabletti vai täytyykö annostusta nostaa. Tuntuu vaan niin turhalta clomeja syödä kun mitään ei tunnut tapahtuvan. Yksi lapsi ennestään joka tärppäs heti luomusti ja nyt ei tapahdu mitään....

Yhteistyössä