kysymys e pillereistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hädässä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hädässä

Vieras
Söin 2 kuukautta yasmin merkkisiä pillereitä yhteen menoon siis 2 laattaa. Lopetin sit normaalisti tauon ajaksi ja nyt 4 päivää mennyt mutta vuotoa ei näy. Onko muilla koekmusta että olisko vuoto myöhässä siksi että söin noin pitkään pillereitä yhteen menoon vai en kai ole raskaana?

miksi sä söit noin pitkään niitä?
en usko että oot raskaana, jos noi on sun ekat pillerit niin mulla ei ainakaan heti tullu kohalleen tuo kierto, meni jopa puoli vuotta ennenku oli ihan säännölliset! ja mulla yasminit. eikö se oo et YLEENSÄ alkaa menkat n. kolmantena päivänä mut ei kai se niin tarkkaa kaikilla oo, varmasti saattaa sun kohdalla olla et alkaa sit vaan muutenki myöhemmin..
ohjeissakin sanotaan että jos yhdet jää väliin ei oo huolta mut toisten kohdalla vasta pitäis huolestua..

Alkuperäinen kirjoittaja nallekarhu2:
en usko että oot raskaana, jos noi on sun ekat pillerit niin mulla ei ainakaan heti tullu kohalleen tuo kierto, meni jopa puoli vuotta ennenku oli ihan säännölliset! ja mulla yasminit. eikö se oo et YLEENSÄ alkaa menkat n. kolmantena päivänä mut ei kai se niin tarkkaa kaikilla oo, varmasti saattaa sun kohdalla olla et alkaa sit vaan muutenki myöhemmin..
ohjeissakin sanotaan että jos yhdet jää väliin ei oo huolta mut toisten kohdalla vasta pitäis huolestua..

no kun oltiin kuukausi lomalla perheen kanssa niin sillä sain siirrettyä kuukautiset ja aloitin ne pillerit vasta 3 kuukautta sitten niin olisko nyt laittanut sekaisin kaiken kun söin 2 yhteen menoon, toivottavasti sillä en voi olla raskaana kun 3 muksuu jo on ja riittäis meille. Hui!

Alkuperäinen kirjoittaja Hanskin mamma:
nykyään kun olen pidempään syönyt noita pillereitä niin vuoto alkaa yleensä vasta kuudentena päivänä lopettamisen jälkeen... ja normisti syön yhden laatan...

toivotaan että mulla samoin! Pitää tästä lähtien syödä vaan se 1 laatta.

Alkuperäinen kirjoittaja hädässä:
Alkuperäinen kirjoittaja nallekarhu2:

no kun oltiin kuukausi lomalla perheen kanssa niin sillä sain siirrettyä kuukautiset ja aloitin ne pillerit vasta 3 kuukautta sitten niin olisko nyt laittanut sekaisin kaiken kun söin 2 yhteen menoon, toivottavasti sillä en voi olla raskaana kun 3 muksuu jo on ja riittäis meille. Hui!

soitapa huomenna neuvolaan ja kysele sieltä, mä kyllä melkein sanoisin että et sä varmaan raskaana ole.. mut toisaalta ku stressaa sitä niin saattaa viel siirtyä enemmän menkat joten ehkä sit testikin olis paikallaan. Ainaki toi neuvolaan soittaminen vois olla, ne tietää siellä onko tuo ihan normaalia :) toivottavasti menkat tulee pian!

Alkuperäinen kirjoittaja hädässä:
Alkuperäinen kirjoittaja Hanskin mamma:
nykyään kun olen pidempään syönyt noita pillereitä niin vuoto alkaa yleensä vasta kuudentena päivänä lopettamisen jälkeen... ja normisti syön yhden laatan...

toivotaan että mulla samoin! Pitää tästä lähtien syödä vaan se 1 laatta.

yasmineja saa syödä pari laattaa putkeen jos siltä tuntuu, oon kysyny lääkäriltä :wave: ja mulla menkat alkaa 2-4 päivää laattojen loputtua, vaihtelee.

Yhteistyössä