kysymys huutonetistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jeps1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jeps1

Aktiivinen jäsen
02.08.2006
4 007
0
36
heippa,

kertokaapas huutonetin konkarit minulle mitä tarkoittaa hv...onko se hintavaraus...ja jos on niin saako sitä mistään tietää paljonko myyjä on asettanut tuotteelleen hintavarausta? Sillä jos löydän sieltä jotain mielekästä ja tuotteelle on asetettu hintavaraus ja se ei mene asetettuun määräaikaan mennessä ns rikki niin mitä sitten tapahtuu.

ehkä mä joskus tajuan ja opin ton huutonetin systeemin...mutta tää on nyt mun neitsyt-juttu ton jutun parissa... :whistle:

Silläkin uhalla, että tämä on varmaan tällä palstalla yleisimmin kysytty kysymys laihdutusvinkkien ohella niin:

Hv on hintavaraus eli se hinta, jonka alle myyjä on päättänyt, ettei hän välttämättä myy. Eli jos ei mene rikki, ostajan ei ole pakko lunastaa huutoaan ja myyjän ei ole pakko myydä. Eli ei ole sitoumusta.

Et saa tietää, paljon se on, jos ei myyjä päätä sitä kertoa. :)

ok, kiitos vastauksesta...aiemmin ei ole koko huutonetti kiinnostanut joten olen aina sivuuttanut kaikki aloitukset koskien ko aihetta. Joten sen takia oon niin pihalla tosta systeemistä.

myyjälle voit aina lähettää yv.tä ja kysyä mikä hv on , niin minä teen, ja on vastanneet takaisin , koska ei muut näe sitä hv, mutta jos menet kysymään hv
kysy myyjältä kohtaan, eivät yleensä ilmoita ettei kaikki näe

Käyn yleensä kurkaamassa myyjän sulkeituneista kohteista, jos myyjä olisi vaikka yrittänyt myydä sitä kohdetta jo aiemmin. Sieltä voi silloin löytyä tieto siitä mikä on aiemmin ollut hintavaraus kohteessa ja myyjät harvoin muuttavat hintavaraustaan ja jos muuttavat niin alaspäin.