V
"Vieras"
Vieras
Kertokaapa onko ihan tuhoon tuomittu ajatus ottaa perheeseen, jossa yksi täysikasvuinen kissa ( yli 10 vuotias, leikattu naaras), pentu (tyttö) JA toinen täysikasvuinen, vuodenikäinen kissa (toistaiseksi leikkaamaton uros). Tulokkaat samasta perheestä, samalta emolta. Pentu tulossa meille joka tapauksessa 
Minkälaisia kokemuksia täysikasvuisten kissojen sopeutumisesta toisiinsa?
Minkälaisia kokemuksia täysikasvuisten kissojen sopeutumisesta toisiinsa?