K
kysyn minä
Vieras
eli kysymys on selkeä, mutta te vastaatte aivan asian vierestä eli jäätte monien viestien ajaksi pohtimaan jotain, mikä ei liity ollenkaan itse kysymykseen???!!
Miksi?
ESIMERKKI (ei todellinen juttu vaan keksitty):
mitä pesuainetta kannattaa käyttää, kun lapset on allergisia ja kuivaihoisia?
vastauksista yksi tai kaksi vastaa, että pesuainetta XX ja TT, kymmenen muuta alkaa kysellä, miksi en vie lasta lääkärille, mikä allergia heillä on, olenko itse allerginen ja jos kerran olen tietoinen että lapset ovat kuivaihoisia, miksi en vie heitä lääkärille, ja edelleen miten edesvastuutonta on jättää hoitamatta allerginen lapsi ja on ihan oikein, että neuvola on puuttunut asiaan ja vaatinut ´tilanteele muutosta välittömästi (vaikka tästä ei ollut mitään mainintaa kysymyksessä vaan tämä on vastaajan B oma päätelmä)
Niin että...??miksi on vaikea vastata itse kysymykseen??????
Miksi?
ESIMERKKI (ei todellinen juttu vaan keksitty):
mitä pesuainetta kannattaa käyttää, kun lapset on allergisia ja kuivaihoisia?
vastauksista yksi tai kaksi vastaa, että pesuainetta XX ja TT, kymmenen muuta alkaa kysellä, miksi en vie lasta lääkärille, mikä allergia heillä on, olenko itse allerginen ja jos kerran olen tietoinen että lapset ovat kuivaihoisia, miksi en vie heitä lääkärille, ja edelleen miten edesvastuutonta on jättää hoitamatta allerginen lapsi ja on ihan oikein, että neuvola on puuttunut asiaan ja vaatinut ´tilanteele muutosta välittömästi (vaikka tästä ei ollut mitään mainintaa kysymyksessä vaan tämä on vastaajan B oma päätelmä)
Niin että...??miksi on vaikea vastata itse kysymykseen??????