Kysymys mahdollisesta raskaudesta :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Moonlightmom
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Moonlightmom

Aktiivinen jäsen
29.09.2008
2 773
0
36
eli mul tehty sterilisaatio klipseil 07..mutta 08 elokuussa klipsit poistettu kipujen takia..2 lääkäriä eri mieltä jatkossa ehkäsyn pitävyydestä..

nyt menkat ollu 3vkoa myöhäös ja ihme tuntemuksia mahassa,kuvotusta..ym.. ei siis perus menkka oireita joita mulla siis kovat kk kivut ennen menkkoja.. voiskoha siis olla raskaus mahollinen??

jännittää nii hitosti etten uskalla viä testii tehä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Moonlightmom:
kääk-..pakko ootta perjantaihin..en jaksa raahautua apteekki.. voi kökkö jos nii olis käyny :| tietty pitäisin lapsen vaikka rankka olis ns yksin niit sit hoitaa |O

no ei noin saa kiusata..mees nyt apteekkiin ja tuut kertoo tuloksen

Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
kääk-..pakko ootta perjantaihin..en jaksa raahautua apteekki.. voi kökkö jos nii olis käyny :| tietty pitäisin lapsen vaikka rankka olis ns yksin niit sit hoitaa |O

no ei noin saa kiusata..mees nyt apteekkiin ja tuut kertoo tuloksen

juu. ei meil oo aikaa eikä energiaa oottaa. :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen taas:
No minkä takia teillä on ehkäisytöntä seksiä jos vauvaa ei kuitenkaan halua? :/

lueppa t arkemmin! mulle tehty sterilisaatio 07 ja vaikka klipsit 08 poistettu kipujen vuoksi kuulemma pitäöisi riittä ehkäisyksi! eli vain parin prossan mahis tulla raskaaksi ja se on sama kuin muissaki ehkäsy menetelmis. :headwall:

lueppa t arkemmin! mulle tehty sterilisaatio 07 ja vaikka klipsit 08 poistettu kipujen vuoksi kuulemma pitäöisi riittä ehkäisyksi! eli vain parin prossan mahis tulla raskaaksi ja se on sama kuin muissaki ehkäsy menetelmis. :headwall:

Sun seuraavassa lauseessa lukee et 2 lääkäriä eri mieltä ehkäisyn kestävyydestä, siitä sain sen käsityksen et ei välttämättä ole enää kovin kestävä. Mutta jokainen päättää itse minkä riskin on valmis ottamaan. Tee vaan se testi, sitten tiedät.

Alkuperäinen kirjoittaja sama:

Sun seuraavassa lauseessa lukee et 2 lääkäriä eri mieltä ehkäisyn kestävyydestä, siitä sain sen käsityksen et ei välttämättä ole enää kovin kestävä. Mutta jokainen päättää itse minkä riskin on valmis ottamaan. Tee vaan se testi, sitten tiedät.

juu niin luki..muttta mulle ku ei sovi muu ehkäsy! sehä tässä onkin veemäistä.. mutta toki pidän lapsen jos ny raskaana sattuisin olemaan.

[

juu niin luki..muttta mulle ku ei sovi muu ehkäsy! sehä tässä onkin veemäistä.. mutta toki pidän lapsen jos ny raskaana sattuisin olemaan.

[/quote]

Kondomitkaan?

Yhteistyössä