Kysymys mahdollisesta raskaudesta :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Moonlightmom
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Moonlightmom:
[
Sun seuraavassa lauseessa lukee et 2 lääkäriä eri mieltä ehkäisyn kestävyydestä, siitä sain sen käsityksen et ei välttämättä ole enää kovin kestävä. Mutta jokainen päättää itse minkä riskin on valmis ottamaan. Tee vaan se testi, sitten tiedät.

juu niin luki..muttta mulle ku ei sovi muu ehkäsy! sehä tässä onkin veemäistä.. mutta toki pidän lapsen jos ny raskaana sattuisin olemaan.

Kondomitkaan?[/quote]

ei :| allerginen..ja en olis alkanu muuteska niitten kaa sählää loppu elämää..paskamaista täs se just ku toinen lekuri sanoo ettei voi tulla raskaaksi siltikä ja toinen (joka siis naisten tautien ja gynegologian erikoilekuri) sanoo että pieni mahis voi olla.. :( hemmetti ku vaikeeta.

Mä oon niin iloinen kun löytyi toinenkin nainen jolle ei sovi mikään ehkäisy...siis olihan tuo nyt rumasti sanottu mut en ole ainut....saman olen käynyt läpi kuin sinäkin ja olen raskaanakin nyt. Ja heti raskauduin purun jälkeen.

Siis eikö kortsuja muka oo nykyään sellaisia allergiatestattuja?? Siis meillä käytetään kumeja ja onhan se sähläämistä mut meillä on syy siihen ja mä en halua ottaa mitään riskejä ei-toivotuille raskauksille.

Alkuperäinen kirjoittaja allergia:
Siis eikö kortsuja muka oo nykyään sellaisia allergiatestattuja?? Siis meillä käytetään kumeja ja onhan se sähläämistä mut meillä on syy siihen ja mä en halua ottaa mitään riskejä ei-toivotuille raskauksille.

Ap sanoi että jos lapsi tulee niin saa tulla.

Alkuperäinen kirjoittaja allergia:

On kehitelty allergisille ihan omatkin mut eivät toimi minula nekään...liukaste on se niissä mikä aiheuttaa allergiaa...

juu joku kyseli että enkö oleki yh? olen siis tavallaan..erosin lasten isästä vajaa vuosi sitten..ollaan nyt alettu yhes olee taas vaikkaki eri osoitteissa koska luotto ei pelaa häneen täysin vielä.. ja tosiaan en ala vekslaa minkäänlaisten kumien kans koska lapsia en periaattees halua enää ja siis tää pitäs silti olla aikas luotettava...mutta kuten sanoin jos tulee niin se on tarkoitettu :D alkaa itseeki jännätä pirusti,kuhan se systeri tulis :D

Ihan olen samaa mieltä, että jos tuosta parin prosentin mahdollisuudesta huolimatta (joka siis aika mitätön mielestäni) tulee raskaaksi, niin silloin sen on tarkoitus tulla. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Moonlightmom:
no just..sisko sit soitti ettei pääse tulee :headwall: huomena muka vasta.. sanonko ruman sanan .prkl... :kieh: no nyt sit kuivin suinollaa ja ootellaan huomiseen :|

No helvata :)
Tuonko mä sulle testin ;)?

Nykyään on pessaareista uusia, kehittyneitä versioita. Netistä voi tilata ulkomailta. Koska kyseessä ei ole lääke, on tilaaminen täysin laillista. Eikä tarvitse enää mitään sovitusrenkaita kuten pessaarien kanssa oli.

Ehkäpä siinä ratkaisu ehkäisyongelmaisille? Itse olen harkinnut, mutta kortsuillakin pärjätään.

Yhteistyössä