Kysymys naisile, täysin asiaton.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miehenpuolikas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miehenpuolikas

Vieras
Naiset käyttää stringejä, siis näitä alusvaatteita, joka tarkoittaa, että peppuvaon välissä on vain naru.

Kysymys on siis, että saatteko te stringejä käyttävät naiset jotain kiksejä siitä, että kyykistytte, ja stringit ovat kireästi peppua vasten?

Tämä tullut vain mieleeni, kun olen katsellut nuoria naisia, niin monet tuntuvat mielellään sillain kyykistelevän.

Eli kysymys on, että saatteko te stringejä käyttävät naiset jotain kiksejä, että kyykistelette, ja stringit silloin ehkä tuntuvat kireämmältä tai jotain.

Ostan oikean kokoisia alusvaatteita, eli ne eivät kiristä vaikka kyykistyisin. En saa siitä kiksejä, pidän stringejä koska mieheni tykkää katsoa minua niissä.

Olet katsellut nuoria naisia? :laugh: Juu, mut ei niistä mitään kiksejä saa vaikka kuinka kyykistelis. En mä nyt oikein tajua mitä sä tarkoitat mutta mä en olekaan nuori vaikka käytänkin joskus stringejä siksi että ne näyttää housujen alla paremmilta plus kuuluu "parempaan" pukeutumiseen.

Mä käytän usein stringejä eikä ne ainakaan mulla tunnu yleensä miltään. Eli en yleensä koko päivänä mitenkään huomaa, että mulla ois stringit jalassa. Ainoastaan joskus on sattunut huonon mallisia tai väärän kokoisia, jotka ei tietenkään ole hyvät päällä mutta ei ne kyllä koskaan ainakaan kiihottamaan ole päässyt. Kyykistyminen ei siis tunnu miltään stringit jalassa eikä se naru kiristy siinä mitenkään.

Komppaan Hellua. Ei ne tunnu miltään, eikä kyykistymisestä "saa mitään". Ei ne kiristä. Ihmiset kyykistyvät aika useinkin, mutta tuskin kiinnität siihen huomiota silloin, kun stringit eivät näy.

Jos ei pahemmin käytä stringejä, ne tuntuvat erilaisilta ehkä ekat puoli tuntia. Sen jälkeen sitä ei huomaa. Ja se erilaisuus tuntuu nimenomaan peppuvaossa, josta ainakaan minä en saa mitään kiksejä. "Etupuolella", jossa kiristymisellä ehkä voisii ollakin jotain väliä, tuntuma on sama kuin tavallisilla alushousuilla. (Jotka muuten eivät kiristele siellä, oli millaisella mutkalla vaan. Jos meinaisivat kiristää, kyllä ne "valuvat" sen verran alemmas, etteivät enää kiristä. Mikä niitä ylhäällä pitäisi kiristämässä?)

Anteeksi, että romutimme fantasiasi.

Stringit on saatanasta. Jos siinä jotain saa niin persuksensa ruvelle. Mulla on muutamat mut käytän niitä aniharvoin miehen iloksi, sillon niistä pääsee onneksi äkkiä eroon....

Mä aloin käyttää jo ala-asteen lopulla stringejä, kun kyllästyin nykimään tavallisia pikkareita pois pyllyvaosta. Muutenkin muistan ärsyyntyneeni siitä perstuntumasta, joka tuli normialkkareista pakaroiden päällä. :D Stringit eivät tunnu missään, jos ovat oikeankokoiset ja pehmeää materiaalia.

Käytän harvoin stringejä, koska ovat usein epämukavat. En saa kiksejä, jos stringin naru hankaa persvakoa, mutta joittenkin ohuiden vaatteiden kanssa stringit ovat näkymättömämmät kuin tavalliset pikkarit.

Yhteistyössä