L
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
tänä vuonna tullee juuri 90 000 euroa vuosiansioita, valtion toimihenkilö
Alkuperäinen kirjoittaja LähihoitajaSalost;29317506:Tuntuu kyllä aika törkeeltä että joku ope tienaa tosta vaan esim. 50 000 euroa. Sitten tunteja duunissa jotain 20 viikossa ja sitten törkeet lomat päälle. Jne... Sitten joku tekee todella arvokasta työtä vanhustenhoidossa tai lasten hoidossa ja tienaa normaaleilla työpäivillä puolet tosta. Todella väärin MUN MIELESTÄ. Siis sama palkka olis ok koska niitä lomia on niin vähän.
Ymmärrän että palkat ei voi kaikki olla samoja mutta ei ny voi olla oikein että joku tienaa kahden palkan tosta vaan. Siis palkat vois olla esim:
Lähäri 30 000 vuodes
Ope 35000
Lääkäri 40000
jne...
Mut ihminen on ahne ja noi jokka päättää on usein just opettajia ja lääkäreitä ja maksaa sitten siks "kavereilleen" parempaa palkkaa... Siltä musta ainakin tuntuu.
Ja toikin että täällä on näämmä paljon perheitä jokka tienaa 100 000... huh huh. Kyllä yli 100 000 tuloista mun mielestä sais maksaa veroa jo 90 prossaa tms...
Alkuperäinen kirjoittaja LähihoitajaSalost;29317506:Lähäri 30 000 vuodes
Ope 35000
Lääkäri 40000
Kyllä yli 100 000 tuloista mun mielestä sais maksaa veroa jo 90 prossaa tms...
Alkuperäinen kirjoittaja LähihoitajaSalost;29317506:Ymmärrän että palkat ei voi kaikki olla samoja mutta ei ny voi olla oikein että joku tienaa kahden palkan tosta vaan. Siis palkat vois olla esim:
Lähäri 30 000 vuodes
Ope 35000
Lääkäri 40000
jne...
Mut ihminen on ahne ja noi jokka päättää on usein just opettajia ja lääkäreitä ja maksaa sitten siks "kavereilleen" parempaa palkkaa... Siltä musta ainakin tuntuu.