Kysymys niille jotka on koskaan "myynyt" itseään, edes kerran

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Oletteko ottaneet panostanne koskaan rahaa tai jotain muuta "korvausta", jos kyllä niin nautitteko siitä panosta samalla tavalla kuin seksistä muulloin?

Millä tavalla olette myyneet itseänne? Varmaan joku on huumorilla antanut miehelle joka on esim. laittanut teille lampun kattoon tms. Siis ei oma mies :D
 
En mä nyt tiedä meneekö tää tähän kategoriaan, mutta ennenku miehen kanssa ihan seurusteltiin niin mies seksin jälkeen lätkäs euron käteen sanoen "Kiitoksia vain äsköisestä, tuossa ole hyvä" Olin siis oikeasti menossa kahvimaitoa ostamaan

Välillä vitsaillaan toisillemme tuollalailla, aika kuivaa läppää kylläkin ;D
 

Yhteistyössä