kysymys niille,jotka ovat normaalipainon rajoissa laihduttaneet n.7 kg!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiitos!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiitos!

Vieras
eli miten olette painoa pudottaneet? mitä muutoksia ruokavalioon? kauanko kesti pudotus? missä osassa kroppaa huomaa parhaiten laihtumisen?

eli mulla suunnitelmana laihduttaa n.7-8 kg ja vinkkejä tarvisin :) olis kiva mahtuu taas 34/36 housuihin, reidet pitäis varsinki saada hoikemmaksi! eli hyvät neuvot ovat tervetulleita :)

Keventäjillä. Nelisen kiloa vielä olisi pudotettavana että olen tavoitteessa ja siitä jos vielä vähän karistelisi kiloja niin olisi sitten supertimmi niinkuin vuosia sitten. Itsekin halajan takaisin kokoon 36, nyt menee nippanappa 38..

Mulle keventäjät sopii koska en osaa arvioida kaloreita ruoissa ja kun niitä kirjasi ylös niin tasan tarkkaan huomasi miksi on lihonut. Yllättävissäkin jutuissa on paljon kaloreita ja annoskokoni olivat aivan liian isot.

Tsemppiä sulle.

Minä siirryin syömään ainoastaan lasten ruoka-aikoina, eli viisi kertaa päivässä. Lauantaisin oli herkkupäivä: silloin sai illalla syödä jätskiä tai suklaata. Näin jaksoi koko viikon (tosin ei viikollakaan ollut nälkä, koska söin säännöllisesti). Itse asiassa tämä ruokavalio on jäänyt mulle ihan elämäntavaksi. Lisäksi uin 1-2 kertaa viikossa ja ajan kuntopyörää, kun jaksan. Pudotin 10 kiloa puolessa vuodessa.

ok,eli tosiaan näköjää kannattaa vähä laskea mitä syö.. tuollainen 1300 kaloria laskurin mukaan olis mulle hyvä päivässä.. ja liikuntaa vois lisätä, kumpaa suosittelette, crosstraineria vai kuntopyörää?

Alkuperäinen kirjoittaja -10kg:
Lenkkiä toisensa perään ja mässäily pois... iltasyöminen myös minimiin. 12vk meni, alkupaino 68kg ->58kg

eli siis nopeastikki voi saada jo isoja muutoksia,ihana kuulla!
huomaako tuollaisen 7-10 kilon pudotuksen jo hyvin vaatekoossa? eli pieneneekö se ? haluan mun vanhat housut jalkaan :D

Yhteistyössä