Kysymys: Onko pettäjät usein niitä "kilttejä"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TrustNo1 4 sure
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

TrustNo1 4 sure

Vieras
Siis ovatko teille vastaantulleet ja teidän tietämät pettäjäksi paljastuneet miehet olleet juuri niitä mukavia ja kilttejä, hyvä moraalisia joista ette olisi asiaa uskonut.

Itse pohdin tätä mahdollisuutta oman mieheni kohdalla.

Ei välttämättä, mutta supliikit seuramiehet on aika vaarallisia pettämisen suhteen. Naiset rakastaa sellasia ja sellaset ei halua tuottaa kellekään pettymystä.

Alkuperäinen kirjoittaja bdt:
Ei sitä voi luonteepiirteen perusteella tietää. Elämäntilanne ja monet asiat vaikuttavat tapahtumiin.

Tietysti vaikuttaa, mutta halusin vain tietää että onko joku ihan irl kohdannut edellä mainitsemani tyylisen tapauksen.

Alkuperäinen kirjoittaja TrustNo1 4 sure:
Ei sitä voi luonteepiirteen perusteella tietää. Elämäntilanne ja monet asiat vaikuttavat tapahtumiin.

Tietysti vaikuttaa, mutta halusin vain tietää että onko joku ihan irl kohdannut edellä mainitsemani tyylisen tapauksen.

Minä tiedän yhden joka oli niin kiltti aina ja kaikille että yksi päivä vaan sai tarpeekseen. En tiedä ehtikö pettää, mutta eron otti, katkaisi välit sukulaisiinsa ja aloitti ihan uuden elämän .

Minä tiedän yhden joka oli niin kiltti aina ja kaikille että yksi päivä vaan sai tarpeekseen. En tiedä ehtikö pettää, mutta eron otti, katkaisi välit sukulaisiinsa ja aloitti ihan uuden elämän .

minusta melko lapsellista aikuiselta. kyllästyä olemaan kiltti ja polttaa vain sen takia kaikki sillat takanansa.

Alkuperäinen kirjoittaja m:

minusta melko lapsellista aikuiselta. kyllästyä olemaan kiltti ja polttaa vain sen takia kaikki sillat takanansa.
No joskus kyseiseen käytökseen on aihetta.

Alkuperäinen kirjoittaja m:

Joo ei se mitenkään tasapainoinen tietenkään ollutkaan. Lapsellista oli olla kilttikin. Kai se oli joku irtiotto. Uusi nainenhan sitäkin asiaa vauhditti. Tänä päivänä on väleissä exänsä ja sukulaisten kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja niisku-nti:
Kyllä näin tapahtui oman mieheni kohdalla :(

Millainen miehesi oli ihmisenä ja puolisona ennen kuin ko. asia paljastui ja miten asia paljastui sinulle?

Mies on aina ollut ja on yhä erittäin vastuuntunteva ja huolehtivainen, ehkä vähän sellainen ylisuorittaja. Kaikkien mielestä se vähiten mahdollinen pettäjä, rehti ja suoraselkäinen. Miehellä masennustausta ja ehkä tämäkin osittain liittyy tapahtuneeseen... tiedä sitten.

Sain tietää asiasta heti tapahtuneen jälkeen seuraavana päivänä, kun mulle soitti tämä toinen nainen töihin ja kertoi asiasta, selvästi halusi väliemme menevän poikki. Hairahdus oli onneksi kertaluonteinen ja mies oli tapahtuman jälkeen melkein shokissa, tuntien todella kovaa syyllisyyttä. Asiat puhuttiin läpi perinpohjin, mies oli valmis puhumaan ja minä omaksi ihmetyksekseni pystyin myös kommunikoimaan ilman hirveää raivoa. Tunsin vain suurta surua, koska en ikinä olisi tätä voinut miehestäni uskoa. Annoin anteeksi ja rakastan, haluan uskoa ettei tämä enää koskaan toistu. olemme edelleen yhdessä ja liitto tuntuu vahvistuneen tästä kamalasta tapahtumasta huolimatta tai ehkä sen vuoksi.

Kyllä näin tapahtui oman mieheni kohdalla :(

Millainen miehesi oli ihmisenä ja puolisona ennen kuin ko. asia paljastui ja miten asia paljastui sinulle?

Mies on aina ollut ja on yhä erittäin vastuuntunteva ja huolehtivainen, ehkä vähän sellainen ylisuorittaja. Kaikkien mielestä se vähiten mahdollinen pettäjä, rehti ja suoraselkäinen. Miehellä masennustausta ja ehkä tämäkin osittain liittyy tapahtuneeseen... tiedä sitten.

Sain tietää asiasta heti tapahtuneen jälkeen seuraavana päivänä, kun mulle soitti tämä toinen nainen töihin ja kertoi asiasta, selvästi halusi väliemme menevän poikki. Hairahdus oli onneksi kertaluonteinen ja mies oli tapahtuman jälkeen melkein shokissa, tuntien todella kovaa syyllisyyttä. Asiat puhuttiin läpi perinpohjin, mies oli valmis puhumaan ja minä omaksi ihmetyksekseni pystyin myös kommunikoimaan ilman hirveää raivoa. Tunsin vain suurta surua, koska en ikinä olisi tätä voinut miehestäni uskoa. Annoin anteeksi ja rakastan, haluan uskoa ettei tämä enää koskaan toistu. olemme edelleen yhdessä ja liitto tuntuu vahvistuneen tästä kamalasta tapahtumasta huolimatta tai ehkä sen vuoksi.

Hienoa kuulla että saitte asianne selvitetyksi ja kiitos että jaoit tarinasi kanssani.

Eniten pettää ne, jotka juo paljon kun menee raflaan tai käy usein raflassa. Ja sellaiset jotka on olleet melko aktiivisa naisrintamalla, kun eivät ole seurustelleet. Ja sitten on myös ne, joilla on joku entinen ihana nainen jossain, josta eivät saa tarpeekseen (eksä tai joku jota tapailleet joskus). Tai miehet, jotka muutenkin ovat aika itsekkäitä, menevät omia menojaan tai ovat paljon töissä vaikkei mikään oikea pakko ole. Kiltit eivät ole niitä todennäköisempiä pettäjiä.

Pettäjillä saattaa olla myös tarve kertoa, ettei ole koskaan pettänyt ketään... Varmistus jo aluksi siitä, että ovat muka uskollisia.

Yhteistyössä