Kysymys palstailusta ja nikeistä, jos ois joku viisas joka kertois..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaa

Vieras
Eli tilanne siis se että oon jo kauan aikaa epäillyt erään palstalaisen olevan eräs ystäväni ja hiljattain asia varmistui ja sanoin kaverille että bongasin hänet. En mitenkää oo sen kummemmin kytännyt kun samoilla aiheilla ollaan paljon samanlaisen elämäntilanteen takia. No hän on palstalla puhunut toista ja mulle toista, silläkään ei väliä mutta nyt hän sitte väittää että nimimerkki on jollain toisellakin käytössä. Siis ihan mustana oleva nimimerkki. Onko tää mahdollista vai pitääkö kaveri mua nyt hiukan paljon tyhmempänä ku mitä oonkaan?? Jäi vaan vaivaamaan mutten viitsi enää kaverilta udella ettei tuu riitaa näin typerästä jutusta. Hän kyllä tietää mun nikin eikä haittaa yhtää. Nyt en viitti olla mustana ettei tuu lisäselkkauksia.. Ei pahemmin täällä mitäs nyt?- puolella kumpikaa hilluta.

Joo tuskin on omia tunnuksiaan antanut kellekkään, kun haluaa kerran noin salassa palstaillakkin mikä on tietenkin ihan ookoo.
No kun järkikin sen jo sanoo ettei voi olla ja hän väitti ettei oo kuin kymmenkunta viestiä laittanut ja profiilissa lukee 30X enemmän. Ainoo mikä ottaa päähän niin se että pidetään tyhmänä ja viel hyvänä ystävänä pitämäni henkilö =(

ja sano siinä että oot se ja se et tunnekko... Mikä häpeä muuten on palstailla?
Kun kukaan ei hiekkalaatikolla sano niin tekevänsä mutta jostainhan nää mammat on tänne tullu.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Joo tuskin on omia tunnuksiaan antanut kellekkään, kun haluaa kerran noin salassa palstaillakkin mikä on tietenkin ihan ookoo.
No kun järkikin sen jo sanoo ettei voi olla ja hän väitti ettei oo kuin kymmenkunta viestiä laittanut ja profiilissa lukee 30X enemmän. Ainoo mikä ottaa päähän niin se että pidetään tyhmänä ja viel hyvänä ystävänä pitämäni henkilö =(

Kun muille osioille tuli rekkautumispakko, siirtyi joitakin harmaiden kirjoituksia mustille samantyyppisille nimimerkeille. Eli hänellä näkyy ne kirjoitukset 'ominaan' mutta tosiasiassa ne ovat aivan joidenkin muiden. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:

Kun muille osioille tuli rekkautumispakko, siirtyi joitakin harmaiden kirjoituksia mustille samantyyppisille nimimerkeille. Eli hänellä näkyy ne kirjoitukset 'ominaan' mutta tosiasiassa ne ovat aivan joidenkin muiden. =)

Just meinasin samaa laittaa että kaikki ei välttämättä ole hänen kirjoituksiaan ja siitä saattaa johtua tuo "valehtelu"

Siis ne jotka eivät pidä paikkaansa saattaa olla jonkun muun juttuja :attn:

Joo laitoinki jo ja ihan puhelimes oon sanonu asiasta "päin korvaa". Ei munkaa mielestä oo mikään häpeä palstailla, on niitä harvoja maalla asuvan kotimamman linkkejä ulkomaailmaan. Pitäis mun mielestä olla sit niin ettei tarvi hävetä jos on niin nolona sit jos "jää kii".

Kiitos JÄTKÄ! Tuon kyllä ymmärrän mutta se että eihän nuo harmaat ole muuttuneet kuitenkaan mustiksi? Voi vee et teen tikusta asiaa mut onhan tääl varmaan turhempaaki jauhettu.. =)

Joo laitoinki jo ja ihan puhelimes oon sanonu asiasta "päin korvaa". Ei munkaa mielestä oo mikään häpeä palstailla, on niitä harvoja maalla asuvan kotimamman linkkejä ulkomaailmaan. Pitäis mun mielestä olla sit niin ettei tarvi hävetä jos on niin nolona sit jos "jää kii".

Kiitos JÄTKÄ! Tuon kyllä ymmärrän mutta se että eihän nuo harmaat ole muuttuneet kuitenkaan mustiksi? Voi vee et teen tikusta asiaa mut onhan tääl varmaan turhempaaki jauhettu.. =)

Eivät ole muuttuneet, vain ne kirjoitukset tulivat sen yhden ainoan kerran hänen nikkinsä alle. =)

Johan on sörsseli. No näitä tämän nimimerkin juttuja oon lukenut jo ennen rekkautumispakkoa ja suurin osa oli kirjoitettu kirjautuneena tai *piip* harmaana.
No eipä tuolla merkitystä, pysyn omissa pinoissa tästä eteenkin päin ja kiitos avustanne. Pää meni vaan pyörälle ja loppu tulos on silti ainakin melkein sama.. Mukavaa alkavaa viikonloppua!

Yks nikki väitti että kirjoitan harmaana,vaikka olen sen 2 kertaa tehnyt,mutta ei uskonut,kuten mainitsit harmaan tekstit voivat mennä tummille.Kuten minulla näkyy olevan, ei minun kirjoituksiani.oN VÄÄRIN ETTÄ HARMAITTEN KIRJOITUKSEN HYPPIVÄT MUILLE.Eikö asialle voi tehdä mitään?
Nyt kysynkin, jos tumma nikki kirjoittaa välilä harmaana,saako selville kuka se on?
Vai näkeekö modet kuka musta on harmaana?

Alkuperäinen kirjoittaja nyt harmaana :
Yks nikki väitti että kirjoitan harmaana,vaikka olen sen 2 kertaa tehnyt,mutta ei uskonut,kuten mainitsit harmaan tekstit voivat mennä tummille.Kuten minulla näkyy olevan, ei minun kirjoituksiani.oN VÄÄRIN ETTÄ HARMAITTEN KIRJOITUKSEN HYPPIVÄT MUILLE.Eikö asialle voi tehdä mitään?
Nyt kysynkin, jos tumma nikki kirjoittaa välilä harmaana,saako selville kuka se on?

Ei ne harmaiden kirjoitukset enää mene muille mustille, tietenkään. Se oli vain se yksi kerta, kun uudistus tuli.

Ei ne harmaiden kirjoitukset enää mene muille mustille, tietenkään. Se oli vain se yksi kerta, kun uudistus tuli.

jos musta nikki haluaa välillä kirjoittaa harmaana,meneekö mustan nikin harmaana oleva kirjoitus hänen mustan nikin ketju osioon se kirjoitus?
vai meneekö sinne vain ne mitkä mustalla nikillä kirjoittaa?

Alkuperäinen kirjoittaja nyt harmaana:

jos musta nikki haluaa välillä kirjoittaa harmaana,meneekö mustan nikin harmaana oleva kirjoitus hänen mustan nikin ketju osioon se kirjoitus?
vai meneekö sinne vain ne mitkä mustalla nikillä kirjoittaa?

Minun tietääkseni ei mene.

tuli mieleen että kyllä minä itsekkin "valehtelen" hieman tällä palstalla, ettei kukaan tuttu tunnista. Esim: jos tätini oikeasti asuisi naapurissa niin kirjoitankin täällä että eno, tai jos minulla on oikeasti kolme veljeä, saatan sanoa että kaksi tms. Eli kaikkea epäolennaista itse asian kannalta.

Yhteistyössä