Kysymys pienen sydänkakun teosta normikokoisessa vuoassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja birthdaygirl
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

birthdaygirl

Vieras
Tekis mieli leipoa kakku ens viikon syntymäpäivilleni, mutta ongelma on se että sitä kakkua syö ehkä vain 2-3 ihmistä joten saa olla tosi pieni.

Jos teen kahden munan pohjan ns normikokoiseen sydän kakkuvuokaan jossa irtopohja, niin tuleeko siitä sen kokoinen että sen pystyy vielä puolittamaan ja laittamaan täytettä väliin vai jääkö pannukakun paksuiseksi johon väliä ei saa?

Kellään kokemuksia? Tai vinkkejä monen munan kakku kannattaa tehä ettei tee liian suurta.

Minä tekisin kääretorttupohjan ja siitä leikkaisin sydämenmalliset palat. Saa täytettyä ja kakusta saa tehtyä niin pienen kuin tahtoo. Tosin pohjasta jää hukkapaloja...

[QUOTE="vieras";22107394]Minä tekisin kääretorttupohjan ja siitä leikkaisin sydämenmalliset palat. Saa täytettyä ja kakusta saa tehtyä niin pienen kuin tahtoo. Tosin pohjasta jää hukkapaloja...[/QUOTE]

Ei muuten huono idea, aika hyvä itseasiassa. :) Enpä itse tuota hokannut. Ja hukkapaloilla ei niin väliä, enemmän sen hukkaan mennyt kakku harmittais kun pohjan hukkapalat. Kiitos :)

Yhteistyössä