Kysymys teille jo plussanneille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolestunut???
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huolestunut???

Vieras
Mulla on kp 35/24-25 menossa (aina ollut todella säännölliset menkat, korkeintaan päivällä heittäneet) ja olen tehnyt nyt 10pv:n aikana 3 r-testiä, kaikki negoja ei mitään tulkinnan vaikeutta.

Nyt sitten tilasin netinkautta sellaisen testin kuin clearblue, pitäisi huomenna tulla. Onko mitä kokemuksia tuosta testistä? Näyttäisikö jo jos olen raskaana ja kannataisiko tehdä aamupissasta? Onko mahdollista että r-testi näyttäisikin sen plussan vasta näin myöhään? Kun aina olen lukenut juttuja että plussa tullut heti silloin kun menkat olisi pitänyt alkaa.

Olen todella ihmeissäni koska tosiaan aina ollut hyvin säännöllinen kierto, ei ikinä mitään tälläistä myöhästelyä. Jos en ole raskaana (niin kuin nyt hyvin todennäköistä on) niin mitä ihmettä tämä sitten on? Itseäni rupeaa jo huolestuttamaan onko kyseessä jotain vakavaa...

Mä testasin clearbluella tosi selkeen vahvan plussan kun oviksesta oli kulunu 2 vk + 2 pv (ovistestin plussasta). Eli sillon menkat ois ollu 2 pv myöhässä suurin piirtein. Tiesin (aavistin) kyllä jo muutamaa päivää ennemmin et oon raskaana kun tuli kiinnittymisvuoto.

En tiedä sun tapauksessa onko vaan jostain syystä menkat roimasti myöhässä. Oon kyllä kuullu et joillakin testit näyttää plussaa vasta pitkän ajan päästä.

Itse testasin myös clearbluella, tosin tein sen 5pvä ennen kuin olisi menkat pitänyt alkaa ja näytti vahvaa plussaa. tein testin ilta päivällä ja toisen tein aamupissasta ja vahva plussa silloinkin

Yhteistyössä