mitkä kengät legginssien kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja leggari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Samaa olen itekki miettiny, mutten ole tajunnut täältä kysellä (ilkeiden vastausten pelossa ehkäpä). Mulla ollu nyt paljon töissä leggingsit, joku tunika ja villakangastakki+saappaat. Nyt kun saapaskausi alkaa olla lopuillaan niin mitä sitte tilalle?
Olen konttoristi ja tyylini on siis melko konservatiivinen. Olen myös melko pyöreä/lihava.

Mun mielestäni ballerinat parhaat tähän aikaan vuodesta. Tietysti jos viitsii vaihtaa töissä kengät niin ihan korkokengät on kivat. Korkokenkiin ei oikein sovi kuitenkaan sukka, niin on hieman viileät vielä ulkona... Nilkkurit on aika kolhon näköiset.

Alkuperäinen kirjoittaja Pinklady81:
Mun mielestäni ballerinat parhaat tähän aikaan vuodesta. Tietysti jos viitsii vaihtaa töissä kengät niin ihan korkokengät on kivat. Korkokenkiin ei oikein sovi kuitenkaan sukka, niin on hieman viileät vielä ulkona... Nilkkurit on aika kolhon näköiset.

Riippuu kyllä paljon nilkkureista ja jalan mallista sekä siitä, millainen muu vaatetus on :) Ja ehkäpä siitä jalan koostakin. Että tuskin tähän kovin yksiselitteistä vastausta on.

Siis anteeksi nyt taas. Mä en just keksi hirveempää kuin tää leggari-"muoti". Lyhytjalkaset suomitumpit laittaa nakinkuoret jalkaan. Ja päälle tunika joka vielä lyhentää jalkoja. Ja kaiken kruunaa lättäpohjaballeriinat. Persjalkanen pikkumyy-look on valmis. Hirveää.

Yhteistyössä