Kysymys teille kaikille!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pohdiskelua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pohdiskelua

Vieras

Jos sinulla ja miehelläsi olisi pitkä suhde takana, sekä yksi yhteinen lapsi.
Päätyisitte kuitenkin eroon ja eroaisitte sillä mielin, että ette ikinä enää palaisi yhteen. Olisitte vain päättäneet niin että se olisi lopullista.

Sinä menisit kännipäissäsi sitten sutimaan uuden treffiseuran kanssa ja ikävä miestäsi kohtaan iskisikin päälle.
Juttelisitte miehenne kanssa ja tulisitte kaikesta huolimatta siihen tulokseen että haluaisitte sittenkin olla toistenne kanssa ja tehdä töitä suhteenne eteen. ASiat ei olleetkaan niin huonosti. Miehesi antaisi sinulle söhellyksen anteeksi (kun olet ollut asiasta rehellinen)
Uusi alku olisi onnellinen ja teistä kummastakin tuntuu siltä että ratkaisu olisi oikea... KUNNES saat tietää olevasi raskaana. Tässä tapauksessa luonnollisesti yhden illan söhellyksestäsi.

Mitä tekisit?

Toivoisiko miehesi aborttia koska lapsi ei ole hänen?
Tekisitkö kenties abortin?
Jos pitäisit lapsen, kertoisitko biologiselle isälle?
.....

Kiitos jos jaksoit lukea ja vastata!

kertoisin miehelleni ja kattosin mikä on reaktio, mutten olettais hänen kasvattavan toisen lasta. jos biologinen isä ois joku yhden illan juttu, niin ehkä en kuvittelisi, että hänkään olisi kiinnostunut kasvattamaan lasta. eli, tekisin joko abortin ja koittaisin jatkaa mieheni kanssa, jos rakastaisin häntä oikeasti. tai, pitäisin lapsen, eroaisin ja kantaisin vastuuni. vaikea päätös, jossa kukaan muu ei voi antaa vastausta. päätös pitää tehdä niin, että nainen voi elää sen kanssa loppuelämänsä, ettei kadu sitten vanhana.

Todella vaikea kysymys!! Varmaan pitäisin lapsen...enhän kuitenkaan pettänyt ketään...ja lapsen isällä olisi oikeus tietää lapsesta...en tosin tiedä kertoisinko...

No, en olisi noin vastuuton (en yleensäkään harrasta irtosuhteita), mutta jos näin nyt kävisi en tekisi aborttia, kertoisin biologiselle isälle (hänellä on täysi oikeus tietää ), ja jos mies haluaisi että teen abortin koska ei ole hänen biologinen lapsensa, ennemmin jättäisin miehen kuin vahingoittaisin syytöntä vauvaa.

No jos asiat ois kerran niin hyvin niin rehellisesti tietysti kertoisin miehelle, mikä on tilanne ja antaisin hänen makustella tilannetta. Itse en tekisi aborttia, vaan, jos mies tahtoisi niin lapsi tulisi olemaan hänen, mutta jos hän ei olisi siihen valmis niin jatkaisimme eroa. Tässä tapauksessa kertoisin lapsen biologiselle isälle...ja itseasiassa varmaan muutenkin.

Kiitos äärimmäisen asiallisista vastauksista! Kerrankin todella mukava lukea asiallista tekstiä!
Oikeassa elämässä mun tilanne ei ole aivan tuonkaltainen koska en ole saanut tietää olevani raskaana mutta panikoin, sillä menkat ovat 1 päivän myöhässä ja rinnat turvoksissa (mitä eivät yleensä ole) TEsti tänä aamuna kuitenkin luojan kiitos nega.
Itse "sutinasta" on aikaa yli kuukausi ja sen jälkeen minulla alkoi menkat jälkiehkäisyn jälkeen parin päivän kuluttua joten toivon ja oletan ettei tässä nyt kuitenkaan raskaana olla!

Yhteistyössä