Kysymys tosta Hohdosta!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olen sen nähnyt, mutta aina vaan epäselvää se mitä siinä lopussa sillä valokuvalla tarkoitetaan? Voisko joku siis ystävällisesti selittää sen lopun mulle. :)

On jo aikaa kun olen viimeksi Hohdon katsonut, mutta mä käsitin sen lopun niin että ne kaikki valokuvassa olevat ihmiset on kuolleet siellä hotellissa (eikös siinä valokuvassa ole se baarimikkokin) ja hotellissa kummittelee.

[QUOTE="Entinen Ksantippa S.";25898255]Sillä kuvalla vihjataan että Jackin toive täyttyi, saa olla hotellissa forever and ever.[/QUOTE]

Eiköhän se näin mene. Ja saadaan sellainen pieni spooky-fiilis vielä katsojalle, kun aiemminhan Jaska on vain hengaillut siellä baarissa niiden ihmisten kanssa. Nehän vois olla vain Jackin kännipöhnäisiä kuvitelmia, mutta nyt käy ilmi, että Jack on todistettavasti valokuvassa. Kaikenlisäksi partyt on pidetty jo vuonna 1921.

[QUOTE="laiska";25901654]Mä en ole koskaan jaksanut katsoa sitä loppuun asti, on jotenkin liian hidastempoinen mulle. Kuinka se päättyy?[/QUOTE]
Jack sekoaa lopullisesti ja hotellin kauheudet pääsevät valloilleen. Jack jäätyy kuoliaaksi labyrinttiin ja äiti ja poika pääsevät pakoon. Lopussa zoomataan hotellin seinällä olevaan valokuvaan vuodelta 1921, jonka keskellä Jack poseeraa.

Väitettä hidastempoisuudesta en allekirjoita. Todella hieno, intensiivinen ja hyytävä elokuva.

[QUOTE="vieras";25901746]Jack sekoaa lopullisesti ja hotellin kauheudet pääsevät valloilleen. Jack jäätyy kuoliaaksi labyrinttiin ja äiti ja poika pääsevät pakoon. Lopussa zoomataan hotellin seinällä olevaan valokuvaan vuodelta 1921, jonka keskellä Jack poseeraa.

Väitettä hidastempoisuudesta en allekirjoita. Todella hieno, intensiivinen ja hyytävä elokuva.[/QUOTE]

Ok, kiitos. Ehkä mä olen sitten ollut liian väsynyt vain jo siihen aikaan illasta. Täytyy joskus katsoa :)

Yhteistyössä