Kysymys tuosta huuto netistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
elikkäs oon ostanut sieltä paljonkin vaatetta, mutta olisi kiva laittaa itsekkin sinne myyntiin. Mites se postitus toimii? Eli mihin voisi pakata ja miten sen teen? Vienkö vaan vaikka kirjekuoressa olevan tuotteen postiin ja sanon, että tuo lähetetään tuohon osoitteeseen? :) ei vaan jotekin ymmärrä, kun en ole mitään ikinä postin kautta lähettänyt. Ja aina käyn miettimään miten tai mihin ne pakkaisin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
elikkäs oon ostanut sieltä paljonkin vaatetta, mutta olisi kiva laittaa itsekkin sinne myyntiin. Mites se postitus toimii? Eli mihin voisi pakata ja miten sen teen? Vienkö vaan vaikka kirjekuoressa olevan tuotteen postiin ja sanon, että tuo lähetetään tuohon osoitteeseen? :) ei vaan jotekin ymmärrä, kun en ole mitään ikinä postin kautta lähettänyt. Ja aina käyn miettimään miten tai mihin ne pakkaisin.

Voit ostaa jostain Tiimarista tai vastaavasta kirjekuoria, taikka sitten käyttää Postin omia "Helposti" kuoria.
Tutustumiskäynti paikallisessa postissa avartaa, pyydät niiden kertomaan sulle mikä on helposti kuori tai lunttaat kuukkelin avulla.

Mä tiputtelen kirjeet oranssiin laatikkoon, paketteja postittaessa ainoastaan asioin postissa.
On muutama kilometri matkaa postiin, ja kylille ei tule joka päivä lähdettyä

:D .

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
elikkäs oon ostanut sieltä paljonkin vaatetta, mutta olisi kiva laittaa itsekkin sinne myyntiin. Mites se postitus toimii? Eli mihin voisi pakata ja miten sen teen?

No jos oot ostanut sieltä paljon vaatetta niin eikös niiden ostamiesi perusteella jo saa jotain vinkkiä hyvistä/huonoista pakkausmenetelmistä? Jos edes jokunen vaate on postin kautta sulle tullut? Ei se mitään ylempää tiedettä ainakaan vaatteiden osalta mun mielestä ole, kunhan katsoo että pakkaus kestää Itellan joskus ronskitkin käsittelyt ja tuote kulkeutuu ostajalle luvatunlaisessa kunnossa.

Huuto.netiä käyttäessä kannattaa kuitenkin muistaa aina se, että kaikkia ei voi miellyttää. Vaikka pakkaisi parhaansa mukaan niin että tuote selviää siistinä ja ehjänä ostajalle, aina joukosta saattaa löytyä joku nipo ostaja, jonka mielestä paketointi oli huono kun käytettiin kierrätettyä kirjekuorta ja ilmastointiteippiä eikä hajustettua, pumpulipehmusteista uusiokartonkilaatikkoa kultamonogrammeilla varustettuna.

=)

Yhteistyössä