Kysymys turvaistuimesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Niiskunen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Niiskunen

Vieras
Onks kellään tuota Gracon cosmic comfort istuinta? Onko se hyvä? Kannattaako ostaa? Olisko muita hyviä istuimia, joissa on hyvä pääntuki?
Ja pliis älkää sit suositelko mulle ainakaan Britaxin two way eliteä. Se on huonoimmista huonoin paljon autoilevalle perheelle!
Kiitos! :)

6201_21086_06.gif

Meillä on tämä tyytyväinen olen ollut. Ja se meenee 36kg asti sama istuin.

Alkuperäinen kirjoittaja HYLLYVÄLYYLI:
6201_21086_06.gif

Meillä on tämä tyytyväinen olen ollut. Ja se meenee 36kg asti sama istuin.

¨36kg asti, minä painoin eka luokalle mennessä 17kg, eli ois varmaan joskus 10 vuotiaana ollu tuo kilomäärä täynnä, ja olisinko vielä tuollaisessa istunut???

Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:
Meillä on kans tuo Recaro Young Sport. Ja tyytyväisiä ollaa oltu.

Muoks. Ja meillä ollut tuo istuin käytössä 7kk iästä asti, tuohon täytyy olla joko 9kg tai 6kk ikäinen.

Mutta kun mä haluan laittaa lapsen selkämenosuuntaan, kunnes niskat vähän vahvistuu. Ja sehän on suositus. En syyllistä tällä ketään, jotaka laittaa lapsen kasvot menosuuntaan. Se on jokaisen oma asia. :)

Tuo Recaro on maailman parhaimpia istuinten valmistajia ja monet pelkääkin sitä et kun se käy vain kasvot menosuuntaan mut turvallinen se on silti. Kunnon sivutörmäyssuojat mitä ei monista muista istuimista löydy (kun aina vaan ajatellaan nokkakolareita jotka toki on yleisiä) ja muutenkin just mukava istuin lapselle. Ralliautoissakin melkein kaikissa käytetään vaan Recaron istuimia. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:
Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:
Meillä on kans tuo Recaro Young Sport. Ja tyytyväisiä ollaa oltu.

Muoks. Ja meillä ollut tuo istuin käytössä 7kk iästä asti, tuohon täytyy olla joko 9kg tai 6kk ikäinen.

Mutta kun mä haluan laittaa lapsen selkämenosuuntaan, kunnes niskat vähän vahvistuu. Ja sehän on suositus. En syyllistä tällä ketään, jotaka laittaa lapsen kasvot menosuuntaan. Se on jokaisen oma asia. :)

Juu, ymmärrän. Miehelle oli tuon istuimen myyjä sanonut et noin puolet ja puolet menee jo istuinten hankinnassa niin et sekä kasvot menosuuntaan ja selkä menosuuntaan. Eli kait se on täällä suomessakin yleistymässä istuinten kehittyessä et tulee enemmän vaihtoehtoja markkinoille.

Mä oon vaan jostain syystä ihastunut Gracon istuimiin, kun on kaukalo ollut ja isommalla turvavyö istuin. Ehkäpä minä ens viikolla astelen kauppaan ja ostan tuon Cosmicin. :)

Yhteistyössä