Kysymys useammin kuin kerran synnyttäneille!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pelokas synnyttäjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pelokas synnyttäjä

Vieras
Onko ketään, jolle ei olisi ikinä tarvinnut tehdä epparia tai että ette olisi yhdessäkään synnytyksessä revennyt yhtään, siis olette joka kerta selvinneet ilman tikkejä? Itse selvisin ekasta synnytyksestä ilman mitään (mikä on käsittääkseni aika harvinaista) ja yleisesti ottaenhan seuraavista pääsee yleensä vähemmillä repeämillä jne. Niin nyt on alkanut pelottamaan, kun uusi synnytys lähenee, että repeän totaalisesti...

2 lasta, ei epparia eikä kummassakaan YHTÄÄN tikkiä :)
Toisessa lapsi oli vielä reilusti isompi, jumi hartioista eikä siltikään mitään. Jospa sullakin olisi yhtä venyvät kudokset.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Toisessa lapsi oli vielä reilusti isompi, jumi hartioista eikä siltikään mitään. Jospa sullakin olisi yhtä venyvät kudokset.

Voih, jospa minulla menisi yhtä hienosti! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Pelokas synnyttäjä :
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

Voih, jospa minulla menisi yhtä hienosti! :D

Toivotaan! :)

Ekassa imukuppi ja eppari - tikkejä kahteen kerrokseen |O
Toisessa ei mitään ja kolmannessa yksi tikki, jota kuulemma ei olisi tarvinnut, mutta esteettisistä syistä laittoi :D

Ekassa leikattiin eppari mun omasta toiveesta koska pelkäsin niin repeämistä, toisessa tuli kaksi tikkiä jotka eivät tuntuneet missään, olivat siis vain pieniä nirhaumia. Ja siis toisen synnytyksen jälkeen olin heti paremassa kunnossa kuin raskaana ollessa, alapää ei ollut yhtään kipeä.

Täällä myös 4 synnytystä,ekassa muutama tikki,samoin seuraavassa.Mut sitten pari meni ihan pintanaarmuilla!!

Onko muuten teillä,ketkä ette ole revenneet-onko tullut yhtään raskausarpea?
Mulla nimittäin ei ainoatakaan ja oon aatellut että onkos nä yhteydessä.
Että iho ja kudokset on sen verran joustavia,elastisia.
Venyy ja paukkuu mut ei repee!!

Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Täällä myös 4 synnytystä,ekassa muutama tikki,samoin seuraavassa.Mut sitten pari meni ihan pintanaarmuilla!!

Onko muuten teillä,ketkä ette ole revenneet-onko tullut yhtään raskausarpea?
Mulla nimittäin ei ainoatakaan ja oon aatellut että onkos nä yhteydessä.
Että iho ja kudokset on sen verran joustavia,elastisia.
Venyy ja paukkuu mut ei repee!!

Mulla tuli kolmannessa raskaudessa kaks noin 3cm mitttaista pientä raskausarpea mahaan :) Muuten ei ole tullut.

Ei yhtä ainoaa epparia. Ei yhtä ainoaa repeämää, joista olisi mainittu mitään. Ja suurin vauva oli aika tasan 4 kg. Kolme alatiesynnytystä.

Ei lainkaan raskausarpia ja elastiset lihakset, yliliikkuvat nivelet.

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Ei yhtä ainoaa epparia. Ei yhtä ainoaa repeämää, joista olisi mainittu mitään. Ja suurin vauva oli aika tasan 4 kg. Kolme alatiesynnytystä.

Sähän oot oikee Barbababa!!! ;)

Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:

Sähän oot oikee Barbababa!!! ;)

Enemmän Barbapörrön ja Barbamaman välimuoto :kieh:
Ja kudostyyppi joku kummallinen, joka kasvaa lihasmassaa älyttömän nopeasti, jos vain proteiinia ja rääkkiä saa.

Samoin täällä :D Nyt neljäs tulossa ja toivon että samoin täs ettei tarvitse mitään. Suurin/viimeisin lapsi oli 4090g.