Kysymys uusperheen vanhemmille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Itseä naurattaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="a p";30103676]Ei meilläkään ennen, siksi tämä naurattaakin itseä :D
Jotenkin, huom. jotenkin voisin vielä ymmärtää, jos olisin ottamassa rahaa taloustililtä tai pyytämässä häneltä.

Olisiko ketään, ketä olisi ollut vastaavassa tilanteessa, tai kertoisi miten heillä toimitaan lasten lähtiessä reissuun toisten vanhempien kanssa?[/QUOTE]

Lapsi oli juuri isänsä kanssa reissussa enkä antanut mukaan yhtään rahaa, sain tuliaisiakin. Samoin lapsi on ollut minun, nykyisen mieheni ja hänen lastensa kanssa reissussa, isä ei ole antanut rahaa mukaan. Tietenkin näin.
Se kustantaa joka reissuun vie.

Lapsi oli juuri isänsä kanssa reissussa enkä antanut mukaan yhtään rahaa, sain tuliaisiakin. Samoin lapsi on ollut minun, nykyisen mieheni ja hänen lastensa kanssa reissussa, isä ei ole antanut rahaa mukaan. Tietenkin näin.
Se kustantaa joka reissuun vie.

Niin, itse taas en pidä sitä kustantamisena, jos antaa lapselleen matkarahaa, ilman että sitä on pyydetty.

[QUOTE="a p";30104006]Niin, itse taas en pidä sitä kustantamisena, jos antaa lapselleen matkarahaa, ilman että sitä on pyydetty.[/QUOTE]

Mihin se lapsi tarvitsee matkarahaa, jos vanhempi ostaa reissussa kaiken tarvittavan?

mina saan antaa lapsilleni rahaa juui senverran kuin huvitaa eikä kukaan valita. Mies saa antaa omille lapslleen rahaa just kuten haluaa. Mun lapset asuu meillä, miehen lapset äidillään.
koko aloitus tuntuu musta jokseenkin oudolta :|

[QUOTE="a p";30104033]Niin, minä ajattelen että on reissussa, oli kyse lapseta tai aikuisesta, hyvä olla vähän rahaa mukana myös siihen ns. ei tarvittavaan. Jos näkee jotain kivaa, mitä haluaa ostaa.[/QUOTE]

Meiän likalla on aina satanen taskussa siltä varalta että näkee jotain kivaa mitä haluaa ostaa.

Yhteistyössä