kysyn mielipidettä, koska lääkäriin?

Hemmetin Raivostuttavaa

Aktiivinen jäsen
12.02.2008
1 133
0
36
Eli taustana tosiaan seuraavat:
10pv ikäisenä flunssa
3 viikkoisena korvatulehdukset joita tulikin säännöllisesti syyskuuhun jolloin likka oli 8kk
putkituksen jälkeen 2 korvatulehdusta ja keuhkoputken tulehdus, flunssa kesti vähän päälle 2kk

nyt tervettä kautta kesti 2 viikkoa ja yöllä alko kuume
Likka ei siis koskaan ole kuumetta kärsinyt
Ja likan ikä on 10kk

Kauanko mä katson kuumeilua, kuumeen lisäksi on yskää

:hug: teillä paljon sairasteettu.

mä varmaan soittaisin ja kysäisin jos ei normaalisti kuume nouse.
mutta taas jos hyvin voi niin ehkä maanataina.

ajatelin vaan kun viikonloppu tulossa niin ei tarttis mennä päivystykseen. että ehkä vois soittaa tänään

voi pientä ressukkaa, toivottavasti paranee pian! Toivottavasti olet käyttänyt lasta myös yksityisellä, arvauskuksen lisäksi. En minä kovin kauan katselisi kuumetta, ehkä tänään käyttäsin näytillä, koska huonenna on pyhä.

Meillä oli kanssa keskimmäisellä tuo kierre. Oli 1,5 vuotiaaksi kokoajan joko korvatulehduksia tai keuhkoputkentulehduksia. Laitettiin putket ja leikattiin kitarisat (jotka oli tosi isot) ja se loppu siihen. Lääkäri sanoi, että kierre aiheutui suureksi osaksi nuista kitarisoista jotka keräsi pöpöjä.

Kannattaisikohan teidänkin vaatia kitarisaleikkausta? Ne usein kerää kaikki pöpöt sinne nieluun ja kierre ei ota katketakseen millään.

Ja tosiaan katso yleisvointia lapsella, jos menee jaksamattomaksi niin eikun lääkäriin.

Paranemisisa :hug:

Noiden korvatulehdusten takia mä veisin heti. Meidän korvatulehduskierteisellä ei ikinä ollu muita oireita kun kuume ja eka korvatulehdus oli ilmeisesti ketäny lähes 2 kk, kun se reilu 3-kuisena havaittiin.

Yhteistyössä