Kysyn minäkin.... Mikä Kolmannen pojan nimeksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja toivoton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

toivoton

Vieras
Meille ultran mukaan tulossa kolmas poika.

Ennestään on Elias 6v. Ja Matias 3v.

En haluais enää S-loppuista, ku ei ole ollut mikään suunniteltu et veljillä on molemmilla S lopussa. Eli ei Topias eikä Julius, vaik kivoja ovatkin...

Mikäs sopis sarjaan?

Sopisko Samuel?

Ehdotuksia ?

Mua jää heti häiritsemään jos se EI lopu s-kirjaimeen... Sori! On yksi tuttavaperhe, jossa nimikaavasta päätettiin poiketa viimeisen lapsen nimen kohdalla, ja aina se mua häiritsee. Mutta oonki pilkunpiippaaja.

Alkuperäinen kirjoittaja MyPoodles:
Mikael sopisi. Alkaisi M-kirjaimella niinkuin Matias mutta olis L-kirjain niinkuin Eliaksessa.

Ei missään nimessä! Sitten Elias jää yksin rannalle ja veljekset on M&M. Jotain aivan muuta alkukirjaimeksi, ellei loppukirjain ole se S. Sitten saa saman alkukirjaimen anteeksi ja teema jatkuu. :)

Kiitos vastaajille.

Makustellaan :)

Elias, Matias ja Mikael
Elias, Matias ja Aaron
Elias, Matias ja Samuel

TAi jos jatkais sit S-loppuisella
Elias, Matias ja Joonas
Elias, Matias ja Julius
Elias, Matias ja Topias...äh noissa on sit kaikissa jo IAS loppu...

On niitä tietysti paljon kivoja nimiä, kuten tuo jonkun ehdottama Eppu :)
Mut moni nimi on jo käytössä kaverin lapsella tai lasten serkuilla... ja Toi Eppu on anopin narttu kissa... EKa poika olis eppu ilman anopin kissaa...

Hei muuten, ota vielä huomioon et jos tulee se neljäs poika ;) Jos vaikka IAS-loppuun päädyt, löytyykö vielä neljäs kyseisellä päätteellä. Mun suosikiksi nousi (ilman s- tai ias -päätteitä) tuo Samuel. Lykkatill!