Kysyn teidän mielipiteen asiasta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nikitönnä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nikitönnä

Vieras
Ok, ok, olen menossa gynelle, mutta mitä te luulette...se joka vastaa, saa multa pusun! :snotty: (jään aina ilman vastauksia :ashamed: )

Minulla on 3-4 viikkoa jomotellut alamahaa, tehnyt pahaa ja pahoinvointi on voimistunut siitä alusta...
Lisäksi heikottaa ja huimaa jonkin verran.
Imetän ja epäilen olevani raskaana, mutta...kolme kotitestiä olen tehnyt ja selvää plussaa en ole saanut! :snotty: En ymmärrä mitä tämä voisi olla!!!! Joku kuolemantauti kai sitten... :ashamed: :ashamed:
Mitä te luulette, sanokaa jotain!! Pelottaa jokseenkin...
Eka testi antoi hirmu haileen haamun, toinen oli puhdas nega ja kolmas antoi samanlaisen haamun kuin ensimmäinen.
Ekan ja kolmannen testin välillä oli aikaa 2 viikkoa, väri ei ollut tummunut ollenkaan.
Kuitenkin tälläkin hetkellä tekee pahaa ja iltaisin varsinkin niin paljon, että voisin oksentaa... :snotty: :snotty:
Ja alamahaa nipistelee, jomottaa, vihloo, ihan kuin siellä joku kuplisikin... :o
Menkkoja ei ole ollut sitten edellisen synnytyksen, koska imetän siis yhä.

Käsittääkseni ei tule edes haaleaa, jos ei ole raskaana (koska sitä hormoonia ei muuten ole). Mutta en sitten tiedä kauan sinulla on synnytyksestä, voisko se vielä vaikuttaa, tai vaikuttaako imetys jotenkin (en usko).

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 11:57 MinnaV kirjoitti:
Veikkaisin kanssa sellaista tautia, josta ett ihan heti pääse eroon, ja ainakin loppuikäsi mietit huolissasi, mitenhän se nyt voi. Mutta kortit äitienpäivänä...

Öhh, en ymmärtänyt... :ashamed: :ashamed:
Tässä koitan tuskaisesti saada aikaa gynelle tai lääkärille...
Aina aiemmin olen saanut ihan selvän plussan (useampia lapsia) jos olen raskaana ollut, tämä nyt ei ole selvää mitenkään päin, mut oksentaa voisin vaikka nytkin... :snotty: :ashamed:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 12:00 Tättärä kirjoitti:
Käsittääkseni ei tule edes haaleaa, jos ei ole raskaana (koska sitä hormoonia ei muuten ole). Mutta en sitten tiedä kauan sinulla on synnytyksestä, voisko se vielä vaikuttaa, tai vaikuttaako imetys jotenkin (en usko).

Voiko imetys tehdä positiivisia raskaustestejä?? :o :o
Synnytyksestä sen verran aikaa, ettei se voi enää mitenkään vaikuttaa...

Imettämisen aikana tulee helposti huonovointisuutta ja huimausta jos ei muista huolehtia juomisesta. Verenpaine saattaa myös olla vinksallaan. Alavatsa jomotusta voi olla monestakin syystä: kohtu kutistuu edelleen, kudokset on ollut lujilla ja nyt palautumassa ja jonkin sortin tulehduskin on aina mahdollinen. Kaikki on mahdollista (imetys ei ole ehkäisykeino) mutta uskoisin että testi olisi vahvistunut tuossa kahdessa viikossa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 12:02 vieras kirjoitti:
Imettämisen aikana tulee helposti huonovointisuutta ja huimausta jos ei muista huolehtia juomisesta. Verenpaine saattaa myös olla vinksallaan. Alavatsa jomotusta voi olla monestakin syystä: kohtu kutistuu edelleen, kudokset on ollut lujilla ja nyt palautumassa ja jonkin sortin tulehduskin on aina mahdollinen. Kaikki on mahdollista (imetys ei ole ehkäisykeino) mutta uskoisin että testi olisi vahvistunut tuossa kahdessa viikossa.

En kyllä ehkäisymielessä imetäkään. Jos olisin raskaana, se ei olisi mikään ns.vahinko eikä suru-uutinen! :flower:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 12:02 nikitönnä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 12:00 Tättärä kirjoitti:

Voiko imetys tehdä positiivisia raskaustestejä?? :o :o
Synnytyksestä sen verran aikaa, ettei se voi enää mitenkään vaikuttaa...

No ei imetys varmaan voi tehdä positiivistä testiä, mutta tarkotin, että en tiedä mitä hormooneja sillon erittyy jne. Mutta kuten kirjoitin, hyvin todennäköistä, että mitään sellaista, mikä vaikuttais testiin. Ja lähinnä ajattelin just sen takia sitä imetystä, että jos synnytys ois ollut äskettäin...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 12:18 nikitönnä kirjoitti:
Tää olo on ihan kuvottava...X-s

Jäi vaivaamaan mitä MinnaV tarkoitit tuolla asialla!? :ashamed:

mä käsitin että hää tarkoitti sen niin, että oot raskaana eikä mitään tautia tai sairautta =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 12:01 nikitönnä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 11:57 MinnaV kirjoitti:
Veikkaisin kanssa sellaista tautia, josta ett ihan heti pääse eroon, ja ainakin loppuikäsi mietit huolissasi, mitenhän se nyt voi. Mutta kortit äitienpäivänä...

Öhh, en ymmärtänyt... :ashamed: :ashamed:
Tässä koitan tuskaisesti saada aikaa gynelle tai lääkärille...
Aina aiemmin olen saanut ihan selvän plussan (useampia lapsia) jos olen raskaana ollut, tämä nyt ei ole selvää mitenkään päin, mut oksentaa voisin vaikka nytkin... :snotty: :ashamed:

Sorry, jos olin epäymmärrettävä, veikkaanpa, että olet ihan raskaana ja siis "tautisi" on vauva. Plussaa ei voi tulla ikinä, ellei ole raskaana, ei edes haaleaa, paitsi jos on just saanut keskenmenon.

Yhteistyössä