N
nikitönnä
Vieras
Ok, ok, olen menossa gynelle, mutta mitä te luulette...se joka vastaa, saa multa pusun! :snotty: (jään aina ilman vastauksia :ashamed: )
Minulla on 3-4 viikkoa jomotellut alamahaa, tehnyt pahaa ja pahoinvointi on voimistunut siitä alusta...
Lisäksi heikottaa ja huimaa jonkin verran.
Imetän ja epäilen olevani raskaana, mutta...kolme kotitestiä olen tehnyt ja selvää plussaa en ole saanut! :snotty: En ymmärrä mitä tämä voisi olla!!!! Joku kuolemantauti kai sitten... :ashamed: :ashamed:
Mitä te luulette, sanokaa jotain!! Pelottaa jokseenkin...
Eka testi antoi hirmu haileen haamun, toinen oli puhdas nega ja kolmas antoi samanlaisen haamun kuin ensimmäinen.
Ekan ja kolmannen testin välillä oli aikaa 2 viikkoa, väri ei ollut tummunut ollenkaan.
Kuitenkin tälläkin hetkellä tekee pahaa ja iltaisin varsinkin niin paljon, että voisin oksentaa... :snotty: :snotty:
Ja alamahaa nipistelee, jomottaa, vihloo, ihan kuin siellä joku kuplisikin...
Menkkoja ei ole ollut sitten edellisen synnytyksen, koska imetän siis yhä.
Minulla on 3-4 viikkoa jomotellut alamahaa, tehnyt pahaa ja pahoinvointi on voimistunut siitä alusta...
Lisäksi heikottaa ja huimaa jonkin verran.
Imetän ja epäilen olevani raskaana, mutta...kolme kotitestiä olen tehnyt ja selvää plussaa en ole saanut! :snotty: En ymmärrä mitä tämä voisi olla!!!! Joku kuolemantauti kai sitten... :ashamed: :ashamed:
Mitä te luulette, sanokaa jotain!! Pelottaa jokseenkin...
Eka testi antoi hirmu haileen haamun, toinen oli puhdas nega ja kolmas antoi samanlaisen haamun kuin ensimmäinen.
Ekan ja kolmannen testin välillä oli aikaa 2 viikkoa, väri ei ollut tummunut ollenkaan.
Kuitenkin tälläkin hetkellä tekee pahaa ja iltaisin varsinkin niin paljon, että voisin oksentaa... :snotty: :snotty:
Ja alamahaa nipistelee, jomottaa, vihloo, ihan kuin siellä joku kuplisikin...
Menkkoja ei ole ollut sitten edellisen synnytyksen, koska imetän siis yhä.