Miten saan siirrettyä kuvat koneelle. Vaikka Bluetooth on päällä koneessa ja puhelimessa, puhelin ilmoittaa, että yhteyden muodostus epäonnistui.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tyy:Onko pariliitos laitteiden välillä muodotettu.
mun mielestä usb-kaapeli tai muistikortin siirto on tuhat kertaa nopeempi kuin bluutuutilla pelleily.
Alkuperäinen kirjoittaja tietämätön:Koneelle piti ensin muodostaa puhelimen ohjelma, munki piti kysyä exää auttamaan
Alkuperäinen kirjoittaja tyy:Mulla on koneella ihan oma ohjelma bluutuut yhteydelle. Se hakee kantomatkan sisällä olevat laitteet ja niistä voi valita minkä kanssa pariliitos muodostetaan. Kullakin laitteella voi olla vain yksi pariliitos kerrallaan.
Tietokoneen puolelta kannattaa alkaa vikaa etsimään.
Alkuperäinen kirjoittaja tyy:Antaako se mitään virheilmoitusta, känny tarpeeksi lähelle konetta.
Voit koittaa poistaa kännyn koneen tiedoista ja alkaa alusta
Alkuperäinen kirjoittaja tyy:Mä en osaa auttaa enempää. ei kellään tutulla olis usb-kaapelia jolla voisit siirtää kuvat.
Alkuperäinen kirjoittaja tyy:Mies veikkas että alle kympin.
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Alkuperäinen kirjoittaja tyy:Mies veikkas että alle kympin.
Kiitos kaunis :flower: Saankohan expertiltä, gigantista jne. kaupoista?
Alkuperäinen kirjoittaja tyy:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Alkuperäinen kirjoittaja tyy:Mies veikkas että alle kympin.
Veikkaisin että saa ihan sittaristakin. Onhan sulla luurissa se pieni usb-portti
Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Alkuperäinen kirjoittaja tyy:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Alkuperäinen kirjoittaja tyy:Mies veikkas että alle kympin.
Veikkaisin että saa ihan sittaristakin. Onhan sulla luurissa se pieni usb-portti
Jepu, ainakin käyttöohjekirja sanoo, että usb ca 101 käy tähän mun puhelimeen
Alkuperäinen kirjoittaja sdf:Salasanaa ei varmaan näppäilty oikein.