Kysytäänpä näin, te jotka saatte asumistukea

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saankohan minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
tampereen sivukunta =)
tulot vaihtelee,mies opiskelee ja tekee joskus töitä,mä mamma lomailen.
itse saan 1000kk käteen,miehen kuukausi tuloiksi kela laski 400 eeroo.
meitä on neljä.
vuokra on kolmiosta 480 euroa, ja asumistukee saadaan 229 euroa.

http://asiakas.kela.fi/aylaskenta_app/AYLaskentaApplication
Mene kuule ihan itse tuonne laskemaan omilla tuloilla ja vuokrakuluilla, tuokaan ei sitten ole millintarkka, mutta suuntaa antava.

Alkuperäinen kirjoittaja parru:
ihan normaali kysymys kun toinen miettii saako itse assutukee. outoja...

Sinäpä sen sanoit kiitos =) Nuo asiat kun ovat niitä mitkä asumistukeen vaikuttavat,mulla ei vois vähempää kenenkään saldot ja avaimen paikat kiinnostaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Mene kuule ihan itse tuonne laskemaan omilla tuloilla ja vuokrakuluilla, tuokaan ei sitten ole millintarkka, mutta suuntaa antava.

Täällähän ei saa kysyä mitään vai mitä? Ihme jos ihan asiasta kysyy,mutta hiusten värit ja sukunimi ketjuihin kyllä vastaillaan asiallisesti.Tämä kysymys ei edes liittynyt sinuun millään tavalla,joten voit olla kommentoimatta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Täällähän ei saa kysyä mitään vai mitä? Ihme jos ihan asiasta kysyy,mutta hiusten värit ja sukunimi ketjuihin kyllä vastaillaan asiallisesti.Tämä kysymys ei edes liittynyt sinuun millään tavalla,joten voit olla kommentoimatta.

No tottakai saa kysyä, mutta jos oikeasti haluat laskea mitä tulette asumistukea saamaan, etkä vain utele tiimarivihkoa varten muiden asioita :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

ja täällä palstallako luulet saavasi summan asumistukeesi. mene kuule sinne kelalle ja lasketa siellä. hahahhaaa

En usko, että kellään täälä on tasan samat tulot, tasan saman verran sakkia talossa, tasan sama neliömäärä ja just sama vuokrasumma vesimaksuineen. En vain usko, etkä usko sinäkään ap, joten hus KELA:n sivuille siitä kitisemästä. Aika harva haluaa kertoa noin henk.koht, asioita elämästään täälä. Koska sitten joku nälväsee sopivan tilaisuuden tullen.

Siksi tämmöiset kyselyt tuntuu niin teennäisiltä ja jotenkin läpinäkyvän typeriltä. On kuitenkin laskuri, joka laskee sen asumistuen noin suunnilleen. Kiitos ja anteeksi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En usko, että kellään täälä on tasan samat tulot, tasan saman verran sakkia talossa, tasan sama neliömäärä ja just sama vuokrasumma vesimaksuineen. En vain usko, etkä usko sinäkään ap, joten hus KELA:n sivuille siitä kitisemästä. Aika harva haluaa kertoa noin henk.koht, asioita elämästään täälä. Koska sitten joku nälväsee sopivan tilaisuuden tullen.

Siksi tämmöiset kyselyt tuntuu niin teennäisiltä ja jotenkin läpinäkyvän typeriltä. On kuitenkin laskuri, joka laskee sen asumistuen noin suunnilleen. Kiitos ja anteeksi.

Mä en ole mitään kitissyt! Ihan vain suuntaa antavaa vastauksia olisin tahtonut! Juu aika harva kertoo noin "henk kohtaisia asioita", kylläpä täällä vaan koko ajan pyörii ketjuja,sun ja miehes palkka,paljon on lainaa,useinko seksiä harrastatte,mikä sun sukunimi on,laitetaan kuvia itsestämme,monta lasta ja lapsien ja sinun iät jne tietääkseni nuo on henkilökohtaisuuksia.Mutta aivan sama täällä näyttää olevan mottona: vittuilaan niin paljon kuin ehditään.

Yhteistyössä