S
Saraldo
Vieras
Eli me ollaan menossa parin viikon kuluttua häihin ja kutsussa annettiin ymmärtää, että rahalahja olisi mieluinen. Mä en itse oikein tykkää noista rahalahjoista, mutta jotenkin nyt tämän parin kohdalla mä ymmärrän sen aika hyvinkin, monistakin syistä.
Kysymys kuuluu, mikä teidän mielestänne on sopiva summa?
Meitä on siis kolmihenkinen perhe. Hääpari ollaan tunnettu muutama vuosi, ystävyys äitien välillä lähtenyt liikkeelle hiekkalaatikon reunalta. Mutta vaikka ollaan tunnettu vasta vähän aikaa, olemme tämän äidin kanssa todella hyviä ystäviä, pidetään paljon yhteyttä ja tehdään lasten kanssa yhdessä paljon kaikenlaista. Lisäksi me tykätään tästä parista ja koko perheestä todella paljon ja uskon, että tunne on molemminpuolinen
. Me itse emme ole mitenkään suurituloisia, toinen työttömänäkin. Mikä siis olisi teidän mielestänne hyvä summa?
Kysymys kuuluu, mikä teidän mielestänne on sopiva summa?
Meitä on siis kolmihenkinen perhe. Hääpari ollaan tunnettu muutama vuosi, ystävyys äitien välillä lähtenyt liikkeelle hiekkalaatikon reunalta. Mutta vaikka ollaan tunnettu vasta vähän aikaa, olemme tämän äidin kanssa todella hyviä ystäviä, pidetään paljon yhteyttä ja tehdään lasten kanssa yhdessä paljon kaikenlaista. Lisäksi me tykätään tästä parista ja koko perheestä todella paljon ja uskon, että tunne on molemminpuolinen